اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

امریکا سازش فلسطین و اسرائیل را به گور خواهد برد

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: امریکا طرح سازش مردم مظلوم فلسطین را رژیم جعلی صهیونیسم را به گور می‌برد.

امریکا سازش فلسطین و اسرائیل را به گور خواهد برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: طرح سازشی که امریکا از آن سخن به میان می‌آورد تنها دربرگیرنده منافع اسرائیل و ایجاد حاشیه امنیت برای این رژیم است در حالی که در آن منافع مردم فلسطین زیر پا گذاشته شده است.

وی اهمیت روز قدس را یادآور شد و بیان داشت: این روز تنها برگزاری یک راهپیمایی نیست بلکه درس وحدت، همدلی و انسانیت را به همگان می‌آموزند و مسلمانان یاد می‌گیرند نباید در مقابل دشمن متجاوز ساکت نشست بلکه مبارزه با هر وسیله ممکن در مقابل او لازم است.

امام جمعه بیله‌سوار با بیان اینکه مستکبران عالم با تشکیل دولت جعلی اسرائیل تنها یکی از اهداف خود را دنبال می‌کند گفت: تسلط بر سراسر جهان اسلام و گسترش رژیم صهیونیستی و در واقع تغییر نقشه منطقه هدف اصلی آن‌هاست وگرنه دلسوز یهودیان نیستند و به دنبال منافع مادی خود هستند.

قیاسی با تاکید بر اینکه مسئله قدس امروز مسئله تمام جهان اسلام است خاطرنشان کرد: سردمداران اسرائیلی و استکبار جهانی می‌دانند که با اشغال یک کشور کوچک نمی‌توانند نقشه‌های خود را پیاده کنند بنابراین تغییر نقشه منطقه را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی همچنین فرارسیدن عید مبارک فطر را یادآور شد و بیان کرد: در این روز خداوند جایزه یک ماه روزه‌داری را به هموطنان به ویژه مومنان روزه‌دار به شایستگی عطا می‌کند.

انتهای پیام/62003/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول