اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار یزد:

کار اسرائیل از روز تشکیل؛ قتل، غارت و کشتار است

استاندار یزد گفت: فلسطین نه تنها برای جهان اسلام بلکه برای همه مردم آزاده جهان به غده‌ای سرطانی تبدیل شده زیرا از روزی که رژیم جعلی خود را تشکیل داده، کارش قتل و غارت و کشتار است.

کار اسرائیل از روز تشکیل؛ قتل، غارت و کشتار است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا فلاح‌زاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه یزد در جمع راهپیمایان اظهار داشت: در 24 خرداد، مردم حماسه‌ای عظیم خلق کردند و امروز نیز در 24 ماه مبارک رمضان، حماسه‌ای دیگر رقم زدند.

وی از حضور مردم یزد در هر دو حماسه قدردانی کرد و افزود: یزدی‌ها مردمی وفادار و همیشه در صحنه هستند.

فلاح‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سابقه یهودیان در مقابله با اسلام بیان کرد: یهودیان از صدر اسلام در مقابل اسلام قلعه ساختند که یکی از آنها قلعه خیبر بود که به دست حضرت علی (ع) فتح شد.

استاندار یزد ادامه داد: در سال سوم هجری، یهودیان بنی‌نظیر باز هم جنگ را بر علیه پیامبر اکرم (ص) آغاز کردند و شکست خوردند.

وی با تشریح برخی از جنگ‌های پیامبر با یهودیان بیان کرد: سال‌ها و قرن‌ها از زمان گذشته اما آنها هنوز هم دست از توطئه برنداشته‌اند و همانطور که با موسی (ع) و عیسی (ع) بدرفتاری کردند با مسلمین نیز بدرفتاری کردند تا سرانجام غده سرطانی اسرائیل را در قلب کشورهای اسلامی و در قدس شریف برپا کردند.

فلاح‌‍زاده خاطرنشان کرد: آنها تا همین حالا نیز دست از توطئه علیه سایر ادیان برنداشته‌اند و آنها کارگردانان اصلی آمریکا و اسرائیل نیز هستند.

وی تاکید کرد: کارگردانان و بازیگران و سیاستمداران آمریکا، یهودی هستند هرچند که فقط سه درصد جمعیت آمریکا یهودی اعلام می‌شود.

فلاح‌زاده تصریح کرد: اکنون در جای جای جهان، جای پای یهودیان به ویژه در عرصه اقتصادی مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: اسرائیل از روزی که به وجود آمد، مشغول قتل و غارت و کشتار است و کشتارهای دلخراشی همچون کشتار صدرا و شتیلا را به راه انداخت که مردم جهان نمی‌توانند آن را فراموش کنند.

استاندار یزد بیان کرد: در تورات تحریف شده یهودیان آمده است که از اردن به اورشلیم تا فرات و نیل را تصرف کنید و به هر کجا که پا بگذارید، متعلق به قوم یهود است و به خانه‌های اسلامی و غیراسلامی حمله و آن را تصرف کنید.

این مقام مسئول ادامه داد: اما امام راحل با هدایت پیامبرگونه‌اش، رژیم طاغوتی آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی را سرنگون می‌کند؛ مگر یادمان رفته که دست شاه در دست یهودیان بود و جسد هویدای بهایی که 15 سال بر سر کار بود را همین یهودی‌ها ربودند و در حیفا دفن نکردند.

فلاح‌زاده یادآور شد: با وجود چنین پیشینه‌ای در ایران، وقتی امام خمینی (ره) آمد، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کرد و روز قدس روز از بین رفتن بی‌تفاوتی‌ها و بیداری و هوشیاری مسلمانان و حمایت از مسلمین جهان است.

وی افزود: اسرائیل که در جنگ شش روزه، نیروهای هوایی و زمینی کشورهای اسلامی را زمین گیر کرد، چند سال بعد در جنگ 23 روزه و 33 روزه با مسلمانان شکست خورد زیرا مسلمین امروز شاگردان مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستند.

استاندار یزد تاکید کرد: در شرایط کنونی نیز وظیفه ما اطاعت از رهبری است و در کنار این اطاعت باید برای حفظ وحدت و اتحاد بین خود و ملت‌های مسلمان و ایجاد اتحاد بین ملت‌های مظلوم علیه ظالمین و مبارزه با کفر و شرک تلاش کنیم.

انتهای پیام/2464/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول