اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهید مازندرانی:

اسرائیل به هیچ یک از قطعنامه‌های سازمان ملل متعهد نیست

پدر یک شهید مازندرانی گفت: اسرائیل به هیچ از قطعنامه‌های سازمان ملل متعهد نیست اما اروپا و امریکا آن را نادیده می‌گیرند.

اسرائیل به هیچ یک از قطعنامه‌های سازمان ملل متعهد نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمدی‌راد ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس این شهرستان با اشاره به اینکه قطعنامه‌ها و تحریم‌ها علیه ایران بهانه‌ای بیش نیست، تصریح کرد: استکبار و اروپا ایران را به بهانه عدم اجرای قراردادهای سازمان‌های ملل تحریم می‌کند در حالی که اسرائیل نیز به مفاد قراردادهای سازمان ملل عمل نمی‌کند.

وی با بیان اینکه در طول این مدت رفتارهای دور از انسانیت از رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی صورت گرفته است، افزود: کشورهایی که مدافع حقوق بشر هستند در برابر این اعمال هیچ موضعی نمی‌گیرند.

این پدر شهید با اشاره به اینکه ما تمام تحریم‌ها و قطعنامه‌های سازمان ملل را بر گرفته از یک سیاست اسلام و ایران‌ستیزی می‌دانیم، بیان داشت: این قطعنامه‌ها هیچگاه نتوانسته است به معنای واقعی حقوق ملت‌ها را ادا کرده و پاسخگوی عدالت باشد.

وی با تاکید بر اینکه اسرائیل با خونریزی و کشتار سرزمین‌های فلسطینیان را غصب کرده است، تصریح کرد: کسانی که امروز به عنوان یهودیان اسراییل در این اراضی زندگی می‌کنند اسرائیلیان و یهودیان واقعی نیستند که بی‌خانمان باشند بلکه مهاجرینی هستند که به بهانه‌های مختلف به این سرزمین آورده شده‌اند.

حجت‌الاسلام احمدی‌راد با اشاره به تاریخچه فلسطین و سرزمین قدس اظهار داشت: این سرزمین 459 سال در اختیار مسلمانان بود و قبله‌گه نخست اسلام به شمار می‌رفت که یهودیان آن را به زور خونریزی غصب کردند.

وی با اعلام اینکه مذاکره درباره اسرائیل و فلسطین بازی امریکا و انگلیس است، تاکید کرد: مگر می‌شود با مذاکره کسی که غصب کرده را مجاب کرد بلکه باید اسرائیل غاصب از قدس شریف عقب‌نشینی کند.

این پدر شهید با اشاره به اینکه اسرائیل در کشورگشایی تنها به فلسطین کفایت نمی‌کند، بیان کرد: سند کشورگشایی اسرائیل سخنان یکی از وزرای خارجه این کشور است که می‌گوید باید به دنبال گسترش سرزمین‌های اسرائیل باشیم و هدف بعدی آنها سوریه و لبنان است.

 انتهای ‌پیام/86001/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول