اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راهپیمایی روز قدس

مردم دلیجان خشم و انزجار خود را علیه اسرائیل غاصب فریاد زدند

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشکوه مردم همیشه در صحنه دلیجان و با فریاد خشم و انزجار علیه ظلم صهیونیست‌ها همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار شد.

مردم دلیجان خشم و انزجار خود را علیه اسرائیل غاصب فریاد زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، صدها هزار نفر از اقشار مختلف مردم دلیجان اعم از روحانیون، بسیجیان، دانش‌آموزان، دانشجویان، خانواده‌های معظم شهدا، اصناف، بازاریان و مسئولان محلی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و پس از طی مسیرهای راهپیمایی در میعادگاه نماز جمعه این شهر گرد هم آمدند و ندای آزادی قدس را سر دادند.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در این حماسه بزرگ شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند و بار دیگر ضمن اعلام انزجار از اقدامات رژیم صهیونیستی از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین حمایت کردند.

مردم دلیجان بار دیگر با حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس حماسه آفرینی کرده و وفاداری خود را به آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری ثابت کردند.

راهپیمایی روز قدس امروز از ساعت 11 به طور همزمان در شهرهای مختلف استان مرکزی برگزار شد.

در شهر دلیجان اقشار مختلف مردم با حضور در صفوف فشرده راهپیمایی با مشت‌های گره کرده و سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به‌ویژه اسرائیل غاصب و جنایتکار نشان دادند.

یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: روز جهانی قدس، روز دفاع از باورهای دینی و مقدسات اسلامی و روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

شهلا محمدی افزود: ما امروز به صحنه آمده‌ایم تا به دشمنان اسلام ثابت کنیم نابودی آنان حتمی است و دیر یا زود تمام دشمنان اسلام و در راس آنان اسرائیل غاصب نابود خواهد شد.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در راهپیمایی اظهار داشت: روز قدس روز تبلور آگاهی و ایستادگی همه‌جانبه امت اسلامی در مقابله با توطئه‌ها و اشغالگری رژیم صهیونیستی اسرائیل غاصب است.

رامین احمدی گفت: امروز همه مسلمانان به خیابان‌ها آمده‌اند تا ثابت کنند آزادی قدس شریف آرمان بزرگ آنان است و تا دست‌یابی به این آرمان بزرگ دست از مبارزه و حمایت بر نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: ما شرکت در این راهپیمایی را وظیفه خود می‌دانیم و تا روزی که فلسطین به پیروزی برسد در این راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در راهپیمایی ادامه داد: ما آمده‌ایم تا با وحدت کلمه صحنه‌ای ماندگار از قدرت و غیرت دینی را به نمایش بگذاریم.

دانشجوی رشته الهیات دانشگاه آزاد اسلامی نراق گفت: مردم ولایتمدار دلیجان همواره در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حمایت خود را از نظام و انقلاب و مظلومان جهان نشان داده‌اند و این بار نیز برای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین ندای حق‌طلبانه خود را به گوش جهانیان می‌رسانند.

گفتنی است، در پایان این مراسم قطعنامه سراسری راهپیمایی قرائت و با تکبیر راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/87007/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول