اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

تاریخ صهیونیسم با جنایت عجین است

امام جمعه ابرکوه گفت: تاریخ صهیونیسم و یهودی‌های افراطی در همیشه تاریخ با جنایت و فتنه عجین بوده است.

تاریخ صهیونیسم با جنایت عجین است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ابرکوه اظهار داشت: امروز ملت متعهد و انقلابی ایران همگام با 80 کشور جهان ناقوس مرگ اسرائیل را به صدا درآوردند و بانگ آزادی قدس شریف را سردادند.

وی افزود: از حضور یکپارچه مردم مومن، روزه‌دار و متعهد شهرستان ابرکوه که پر صلابت، خشم مقدس خود علیه اسرائیل، این غده سرطانی در پیکره جهان اسلام را به نمایش گذاشتید و نیز مسئولان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برنامه ریزی این برنامه تشکر می‌کنم.

*تا ظلم هست مردم ایران در صحنه حضور دارند

حسینی خاطرنشان کرد: امروز شما در لبیک به ندای جاودان امام راحل و فرمان مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید، با رژیم غاصب قدس اتمام حجت کردید که تا کفر، ظلم و استکبار به جلوداری آمریکا و اسرائیل هست، مبارزه هست و تا مبارزه است شما در میدان جهاد با این دشمنان خدا حضور دارید.

خطیب جمعه ابرکوه ادامه داد: تجربه نشان داده است که آمریکا و اسرائیل هرگز دست از افزون خواهی خود بر نمی‌دارند و هرگز به چیزی غیر از تشتت و تفرق و آسیب و زیان و نابودی اسلام و مسلمین راضی نمی‌شوند بنابراین همیشه علیه دیگران، خوی نژادپرستانه دارند.

*تاریخ یهود افراطی با جنگ و نیرنگ همراه شده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اگر نگاهی کوتاه به تاریخ یهود افراطی و صهیونیسم بیندازید ملاحظه خواهید کرد که آنان پر حادثه‌ترین تاریخ جامعه بشری را دارند و تاریخ این جمعیت کوچک همیشه سرشار از نیرنگ، جنگ، جنایت و خیانت بوده است.

حسینی تأکید کرد: آن‌ها از قبل از اسلام هم خودشان را نژاد برتر و دیگران را در رده حیوانات قلمداد می‌کردند و در مجموعه فقه یهود در کتاب تلمود آمده است: «ما یهودیان برگزیدگان خدا هستیم و چون خداوند می‌دانست که به دو قسم حیوان ناطق و باشعور و غیر ناطق و بی‌شعور نیاز داریم، از دسته اول مسلمانان و مسیحیان و بودائیان و دیگران و دسته دوم بهایم و چهارپایان را برایمان آفرید».

وی ادامه داد: به همین دلیل است که این قوم نژادپرست از هیچ جرم و جنایتی علیه بشریت کوتاهی ندارند و چون مافیای قدرت و ثروت هستند در حمایت از خود، حیثیت جوامع بین‌المللی به ویژه سازمان‌های مدعی حقوق بشر و دموکراسی را زیر سئوال برده‌اند.

*پیام انقلاب اسلامی به گوش جهانیان رسیده است

خطیب جمعه ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امروز پیام انقلاب اسلامی ایران به گوش جهانیان به ویژه فریب خوردگان رسیده است که 65 سال اشغالگری و جنگ افروزی در سرزمین‌های اشغالی نه با صلح و سازش و نه با مذاکره قابل حل است و زخم‌های مزمن ملت فلسطین این گونه التیام پیدا نمی‌کند.

حسینی افزود: تنها راه نجات فلسطین، مقاومت و سنگ انتفاضه است که شیشه عمر سیاه این خانه نشین‌های خانه عنکبوت را می‌شکند و تارهای توطئه آنان را به هم می‌ریزد.

خطیب جمعه ابرکوه بیان کرد: جا دارد به آنانی که دانسته یا نادانسته شعار می‌دادند «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»، بگوئیم اگر شما مسلمان نیستید پس مأمور به این فریاد بودید و اگر مسلمان هستید باید معلومات دینی خود را بیشتر کنید.

*دفاع از سرزمین‌های اسلامی ضرورت فقه اسلام است

وی افزود: وجوب دفاع از سرزمین‌های اسلامی از ضروریات فقه اسلام است و از منظر اسلام، جامعه اسلامی در جهان پیکره واحد به حساب می‌آید.

حسینی ادامه داد: از دستورات امیر مومنان (ع) به فرزندانش است که: «کونا للظالم و للمظلوم عونا» و اسلام مرزی برای مسلمین قائل نیست و تابعیت نیز بر اساس عقیده و نه بر اساس مرز و بوم است و اینکه دولت و ملت ایران از بیداری و حرکت‌ها و خیزش‌های اسلامی حمایت می‌کند، به حسب وظیفه دینی و نه دخالت سیاسی است.

تقدیر از مسئولان شهرستان بوانات برای عمل به قول در مورد برق‌رسانی به عشایر ابرکوه نیز از دیگر صحبت‌های امام جمعه ابرکوه در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان بود.

انتهای پیام/2464/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول