اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مظاهری:

اعلام برائت و بیزاری از صهیونیسم ثواب معنوی والایی دارد

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: روز قدس یکی از شعارهای نظام جمهوری اسلامی ایران و یکی از یادگارهای بنیانگذار این نظام مقدس، امام راحل عظیم‌الشأن است و اعلام برائت و بیزاری از صهیونیسم ثواب معنوی والایی دارد.

اعلام برائت و بیزاری از صهیونیسم ثواب معنوی والایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله حسین مظاهری، آیت‌الله حسین مظاهری ظهر امروز در ابتدای درس اخلاق خود، ضمن تأکید بر ضرورت حفظ شعارهای جمهوری اسلامی، روز قدس را یکی از شعارهای نظام جمهوری اسلامی ایران و یکی از یادگارهای بنیانگذار این نظام مقدس، امام راحل عظیم‌الشأن «قدس‌سره‌الشریف» برشمرد و با تأکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: اعلام برائت از استکبار جهانی و حزب صهیونیست در روز قدس، ارزش معنوی و ثواب والایی دارد و از این جهت مردم فهیم ایران با شرکت یکپارچه و گسترده در راهپیمایی روز قدس، از نظام ظلم و سلطه جهانی بیزاری می‌جویند.

وی با یادآوری مجاهدت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: شرکت در راه‌پیمایی روز قدس با زبان روزه و در گرمای تابستان سخت است، اما باید دانست که جوانان و ایثارگران عزیز در دوران دفاع مقدس، در گرمای شدید، از میهن اسلامی دفاع می‌کردند و علیرغم محرومیت از امکانات لازم توانستند نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کنند.

رئیس حوزه علمیه اصفهان در پایان متذکر شد: اکنون نیز دوستداران اسلام و نظام اسلامی، با تحمل گرما و مشقت روزه‌داری، با شرکت در راه‌پیمایی روز قدس، به حفظ و حراست از شعارهای مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول