اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج ورزشکاران اراک:

راهپیمایی روز قدس نشانه انزجار جامعه جهانی از استکبار و صهیونیسم بین‌الملل است

مدیر کانون بسیج ورزشکاران اراک با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس انزجار جامعه جهانی از ظلم و ستم استکبار و صهیونیسم بین‌الملل است، گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس نشانه ایجاد وحدت مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

راهپیمایی روز قدس نشانه انزجار جامعه جهانی از استکبار و صهیونیسم بین‌الملل است

علی بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس و مبارزه با غده سرطانی یعنی اسرائیل غاصب اقدامی انقلابی بود که در ابتدا دشمنان و حتی برخی از دوستان خیال مؤثر بودن و جهانی شدن این حرکت را در ذهن خود راه نمی‌دادند، اما حضرت امام خمینی(ره) با آگاهی کامل از زمان‌بر بودن اقدام بی‌نظیر و نتیجه دادن آن حتی در سال‌های دور از بزرگ‌ترین دشمن اسلام برائت جستند و نابودی آن را به وسیله امت مسلمان خواستار شدند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با اندیشه، تدبیر و نگاه جهانی حرکتی عظیم را در صحنه بین‌الملل راه‌اندازی کردند، تصریح کرد: امروز بعد از گذشت بیش از سی سال نتایج این حرکت یعنی بیداری اسلامی را یکی پس از دیگری در کشورهای اسلامی که با حکومت‌های پادشاهی و دیکتاتوری اداره می‌شوند و با اسرائیل جنایتکار هم پیمان هستند شاهد هستیم.

مدیر کانون بسیج ورزشکاران اراک ادامه داد: به برکت این روز هم اکنون قدرت پوشالی و مادی اسرائیل غاصب در مقابل اراده مستحکم و فریاد اسلام‌ خواهی مسلمانان رو به زوال است و صدای شکستن ستون‌هایی که با ظلم و ستم بر مردم مظلوم فلسطین استوار گشته به گوش می‌رسد.

بابایی متذکر شد: ورزشکاران بسیجی اراک نیز با حمایت از اقدام قابل تحسین و عدالتخواهانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و بار دیگر ثابت خواهند کرد در همه صحنه‌های دفاع از اسلام و جهانی کردن انقلاب اسلامی حضور خواهند داشت و به واسطه توانایی و آمادگی جسمانی برای مقابله با استکبار جهانی تا نابودی اسرائیل جنایتکار و استقرار حکومت عدل الهی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/87013/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول