اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور شورآفرین روزه‌داران اردبیلی در راهپیمایی روز قدس

صهیونیسم واپسین نفس‌ها را می‌کشد

راهپیمایی روز جهانی قدس در حالی امسال با شور روزه‌داران حسینی در اردبیل برگزار شد که همه آنها معتقد بودند نفس کثیف اسرائیل به شماره افتاده است.

صهیونیسم واپسین نفس‌ها را می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، راهپیمایی امروز اردبیلی‌ها در اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین در حالی از ده و نیم صبح شروع شد که همه به میدان آمده بودند تا با زبان روزه لبیک و ندای مظلومیت‌خواهی مسلمانان را سر داده و به جهانیان اعلام کنند که شیشه عمر صهیونیسم در حال شکستن است و فروریختن آن به حیات تمام مستکبران پایان خواهد داد.

در این راهپیمائی از مرد و زن، پیر و جوان، اداری و غیراداری، ورزشکاران، دلاوران عرصه دفاع مقدس، روحانیون، فرهنگیان، بازاریان و ... همه با ندای خوش‌لحن ترنم توحید بر لب داشته و ضمن تاکید بر وحدت امت اسلامی خواستار به پایان رسیدن رفتارهای ظالمانه غرب در سایه وحدت امت اسلامی شدند.

راهپیمائی امروز که جلوه‌های خاصی نیز داشت یادآور حرکت‌های غرورآفرینی بود که همه دوست داشتند در خلق آن سهمی داشته باشند.

اسکیت‌بازان و تکواندوکاران اردبیلی با لباس فرم و تجهیزات ویژه در قالب گروه حمایتی از فلسطین راهپیمائی کرده و پیشاپیش راهپیمائی کنندگان ورزشکار به حرکت‌های نمایشی پرداختند.

شعارها و پلاکاردها نیز حکایت از پیام «فلسطین پاره تن اسلام است» «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بود که به سه زبان فارسی، ترکی و انگلیسی خودنمائی می‌کرد.

راهپیمائی کنندگان در حالی که شعار می‌دادند« راه امام و شهدا زنده است نهضت ما همیشه پاینده است» «آزادی فلسطین شعار اسلام است» «اسرائیل جرثومه فساد است» «اسلام با صهیونیسم همیشه در جهاد است» « اسرائیل ستمگر کارش دیگر تمام است» و ... با اعلام حمایت از ملت‌های آزاده و مظلوم جهان اسلام به ویژه فلسطینی‌ها از آمریکا و صهیونیسم اعلام بیزاری کردند.

در راهپیمایی روز قدس در اردبیل به همت شهرداری پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به طول 35 متر به اهتزاز درآمده بود و حکایت از حمایت ملت آزادیخواه ایران داشت.

مراسم در زیر ترنم باران تابستانی جلوه‌ای متفاوت پیدا کرد و بارش باران لحظاتی حال و هوایی روحانی به فضای راهپیمایی بخشید.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه‌ای در چند بند قرائت شد که در آن طرح صلح و سازش با خاورمیانه محکوم شده بود.

انتهای پیام/62003/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول