اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

دفاع از جمهوری اسلامی بزرگترین مبارزه با صهیونیسم است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دفاع از نظام اسلامی مهمترین حرکت جهانی در راستای پاسداری از انقلاب و مبارزه با صهیونیسم است.

دفاع از جمهوری اسلامی بزرگترین مبارزه با صهیونیسم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به ابتکار بزرگ امام راحل مبنی بر نامیدن آخرین جمعه رمضان هر سال به نام روز قدس اظهار کرد: طبیعی است که جمهوری اسلامی به عنوان یک رژیم حق‌طلب در صدد احیای حقوق مظلومان فلسطینی برآید.

وی افزود: اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی تنها آواره کردن مردم مظلوم این کشور و اشغال یک کشور نیست بلکه معضلی بین‌المللی برای جهان اسلامی به شمار می‌رود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به تاریخچه تشکیل کشور جعلی اسرائیل عنوان داشت: در سال 1904 شش درصد جمعیت فلسطین را یهودیان تشکیل می‌دادند که حدود 60 هزار نفر بودند.

وی ادامه داد: ساکن شدن این تعداد از یهودیان در فلسطین شروع استقلال‌خواهی آنان و زمینه‌ساز تشکیل رژیم صهیونیستی بود و در این میان کشور انگلستان با تصرف فلسطین بستر را برای این امر فراهم کرد؛ فرمانده انگلیسی در آن زمان تصرف بیت‌المقدس را پایان جنگ‌های صلیبی نامید.

پورمحمدی دولت اسرائیل را متشکل از رهبران یک گروه تروریستی دانست و عنوان داشت: برخی معتقدند جنگ‌های جهانی اول و دوم عامل تشکیل رژیم صهیونیستی بوده در حالیکه تاریخچه تشکیل این رژیم چند دهه پیش بوده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: پس از پایان جنگ جهانی دوم نخستین نتیجه تشکیل سازمان ملل متحد یعنی اجماع حاصل از قدرت یافتن مستکبران، به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی بود.

وی با بیان اینکه امروز تنها پنج درصد فلسطین در اختیار ساکنان واقعی آن قرار دارد گفت: فقط کمی بیشتر از یک میلیون نفر از فلسطینیان در سرزمین مادری خود زندگی می‌کنند؛ اسرائیل طی سال‌های گذشته رشد خود را شتاب بخشیده و حملات زیادی به کشورهای اسلامی از جمله مصر، اردن، سوریه و لبنان کرده است.

پورمحمدی با اشاره به اعلام رسمیت اسرائیل در سال 1948 گفت: تنها 9 سال بعد این رژیم جعلی نخستین پایگاه هسته‌ای خود را با کمک اسرائیل راه‌اندازی کرد و پنج سال بعد چند بمب پلوتونیومی را ساخت و این همان اهدافی است که مستکبران از تشکیل اسرائیل در سر می‌پروراندند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور صهیونیست‌ها را قومی تبهکار و مغضوب دانست و بیان داشت: قرآن کریم بیان می‌‌کند که قوم بنی اسرائیل نعمت‌های فراوانی از خداوند دریافت کردند و گرامی داشته شدند اما آن‌ها خود را فرزندان خدا دانسته و نژادپرستی را آغاز کردند؛ امروز یهودیان در سراسر جهان تنها 20 میلیون نفر هستند زیرا عقیده دارند نباید با هیچ نژاد دیگری مخلوط شوند.

وی با بیان اینکه تئوری‌های اومانیسم، رباخواری و کفر از صهیونیسم منشأ می‌گیرد گفت: این یک انحراف بزرگ فکری است که بشر امروز را درگیر خود کرده و ناشی از تفکر صهیونیستی است؛ بنی اسرائیل در طول تاریخ پیامبران خود را به قتل رساندند و سنت آدم‌کشی و بی‌رحمی را از سال‌ها قبل آغاز کرده‌اند ضمن اینکه بسیار دلبسته دنیا هستند و خودپرستی آن‌ها حتی از مشرکان هم بیشتر است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: دو روز پیش یکی از وزرای اسرائیلی عنوان کرد بهتر است اسرا را همان ابتدای امر بکشیم و نیازی به نگهداری‌ نداریم و این گوشه‌ای از جنایت‌کاری و قصی‌القلب بودن این رژیم است؛ دشمنی عمیق با حق‌طلبان از دیگر ویژگی‌های رژیم غاصب اسرائیل محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه امروز مال‌اندوزی، تجاوز، آدم‌کشی و مبارزه با حق به فرهنگ غالب جهانی تبدیل شده است عنوان داشت: رژیم صهیونیستی عامل اساسی در گسترش این اندیشه است.

وی خاطرنشان کرد: انگلستان و صهیونیست‌ها از همان آغاز تشکیل دولت آمریکا در این کشور نفوذ کردند و قدرت را به دست گرفتند.

پورمحمدی با اشاره به دولت عثمانی به عنوان بزرگترین مانع استکبار جهانی در اوایل قرن بیستم گفت: همزمان با متلاشی کردن این دولت، تشکیل غده سرطانی اسرائیل هم در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور انقلاب اسلامی ایران را یک تحول بزرگ در جهان دانست و افزود: امام خمینی(ره) طی این انقلاب سه پرچم را بر دوش گرفت که شامل ملیت یعنی عزت داخلی، علم اسلامیت و وحدت امت مسلمان و نیز پرچم قدس و حمایت از فلسطین است.

وی تصریح کرد: مسئله فلسطین در واقع موضوع تغییر نقشه جهانی در عصر ماست به همین دلیل امام بزرگ ما علم قدس را برافراشت و نهضت را جهانی ساخت.

پورمحمدی با بیان اینکه امروز اختلافات فکری و اعتقادی در جهان اسلام گسترش یافته است عنوان داشت: بحران جغرافیای سیاسی هم گریبان کشورهای مسلمان‌نشین را گرفته به همین دلیل جایگاه جمهوری اسلامی را بسیار با اهمیت می‌دانیم زیرا سکوی اطمینان و ستون استوار اسلامیت در جهان است و دشمنان هم با درک این موقعیت همه نقشه‌های خود را علیه نظام اسلامی به کار می‌گیرند و رهبر معظم انقلاب نیز این شرایط را به پیچ تاریخی مهمی تشبیه فرمودند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دفاع از نظام اسلامی را مهمترین حرکت جهانی در راستای پاسداری از انقلاب و ارزش‌های مدنظر آن و نیز مبارزه با صهیونیسم دانست و تاکید کرد: دولت جدید باید منطق حفظ و دفاع از نظام را با اقتدار دنبال کند.

وی با تاکید بر وحدت میان همه گروه‌های کشور گفت: فتنه 88 برای سست کردن وحدت موجود شکل گرفت و آنچه در 22 بهمن سال گذشته در این مکان روی داد هم در راستای شکستن وحدت بود.

انتهای پیام/78004/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول