اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان:

بساط خصمانه ابرقدرت‌ها امروز برچیده شد

فرماندار تاکستان گفت: حضور گسترده ملت بساط حکم فرمایی ابرقدرت‌ها را در خاورمیانه برچیده و نابود کرد.

بساط خصمانه ابرقدرت‌ها امروز برچیده شد

علی اکبریان در حاشیه راهپیمایی روز قدس شهر تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان حضور پرشکوه مردمی در حماسه بزرگ روز قدس را ارزشمند دانست و روز قدس را میراث گرانقدر امام راحل برای مسلمانان ذکر کرد.

فرماندار تاکستان با بیان اینکه مردم امروز با مشارکت خویش در راهپیمایی روز قدس تکلیف و امر شرعی خویش را انجام دادند، افزود: تمام مسلمانان چه شیعه و سنی امروز با حضور خویش به دشمنان اسلام نشان دادند که در خط مبارزه با صهیونیسم بین‌الملل حضور پررنگ و دائم دارند.

وی روز قدس را نه تنها به عنوان روز فلسطین بلکه روز حکومت اسلامی توصیف کرد و افزود: هر سال در این ایام پرچم اسلام در سراسر دنیا برافراشته شده و روزی است که ابرقدرت‌ها می‌فهمند که دیگر اجازه حکم‌رانی در ممالک اسلامی را ندارند.

فرماندار تاکستان به امواج خروشان بیداری اسلام در سرزمین‌های اسلامی اشاره و ابراز داشت: امروز جنبش‌ها و خیزش‌های اسلامی نشأت گرفته از حرکت عظیم ملت مسلمان در جمعه‌های روز قدس بوده و طنین «القدس‌لنا» می‌باشد.

اکبریان با قدردانی از شرکت هزاران نفری شهروندان تاکستانی در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار و متدین شهرستان تاکستان نیز هم‌پا و همگام با مردم کشور امروز این حماسه عظیم آزادی قدس شریف را در خیابان‌های تاکستان رقم زده و افتخاری دیگری را در کتاب حماسه‌سرایی‌های خویش سرودند.

انتهای پیام/77005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول