اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران:

روز قدس روز پیروزی گفتمان اسلام است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در جمع راهپیمایان روز قدس چالوس، روز قدس را روز تداوم وحدت و پیروزی گفتمان اسلام دانست.

روز قدس روز پیروزی گفتمان اسلام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از چالوس، حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در سخنرانی روز قدس در جمع مردم چالوس با اشاره به نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس، آن را نمایی از همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم فلسطین دانست و تصریح کرد: 34 سال از زمان نخستین فراخوان تاریخی امام (ره) برای شرکت در راهپیمایی روز قدس می‌گذرد که مرور هر برگ آن، یادآور اوج حماسه ماندگار ملت فلسطین در مقاومت و برادران مسلمان آن‌ها در همبستگی و همدلی با آنان است.

وی عنوان کرد: روز قدس امسال به ‌خاطر خیزش مردم در کشورهای اسلامی معنای دیگری دارد و شاهد آن هستیم که امروزه اسرائیل و همراهانش بسیار ضعیف شده‌اند که این ضعف از برکت حضور مردم مسلمان جهان به‌ویژه ایران در صحنه‌های سیاسی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران همچنین روز قدس را روز تداوم وحدت کلمه در سایه‌سار اسلام دانست و گفت: روز قدس روز شجاعت و صلابت اسلام و همچنین روز پیروزی گفتمان اسلام است.

وی گفت: روز جهانی قدس روز حیات اسلام و روزی شاخص برای ملت، نظام اسلامی و روز صف‌بندی حق در برابر باطل است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در بخش دیگری با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان گفت: امروز دفاع از مردم مظلوم فلسطین دفاع از قرآن، دین و ارزش‌های دینی است به همین دلیل روز قدس روز عبادت است.

وی خاطرنشان کرد: نگاه اسلام به مرزهای سیاسی و جغرافیایی محدود نمی‌شود بلکه فراتر از مرزها است.

علیزاده با بیان این‌که خانه اول ما اسلام است، گفت: ایرانی بودن ما پس از اسلام قرار دارد و اسلام مختص به یک کشور نیست بلکه متعلق به یک و نیم میلیارد انسان در سراسر کره زمین است و بر همه مسلمانان واجب است اگر در کشوری مسلمانان مورد تجاوز قرار گرفتند از آن‌ها حمایت کنیم.

وی ادامه داد: اساسی‌ترین، مهم‌ترین و بارزترین بحران‌ها در منطقه حساس خاورمیانه رژیم صهیونیستی و جنگ و درگیری رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل با مردم مظلوم فلسطین و با کشورهای همجوار فلسطین اشغالی از جمله لبنان است.

مدیرکل اوقاف مازندران در پایان گفت: حضور ما مسلمانان ایرانی در راهپیمایی روز قدس باعث دلگرمی همنوعان فلسطینی و همچنین تقویت حس مسئولیت‌پذیری ملت ایران اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/2296/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول