اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

دست پلید صهیونیست‌ها در تمام اختلافات جهان مشاهده می‌شود

امام جمعه شهربابک گفت: صهیونیست همیشه یک طرف درگیری‌ها و خون‌ریزی‌ها در جهان است و دست پلید صهیونیست‌ها را در تمام درگیری‌ها و اختلافات جهان مشاهده می‌کنیم.

دست پلید صهیونیست‌ها در تمام اختلافات جهان مشاهده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه، عامل بسیاری از خون‌ریزی‌ها و درگیری‌های دنیا را صهیونیست دانست و اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های صهیونیست‌ها توطئه‌های پنهانی است، لذا در هر گوشه دنیا که درگیری و اختلاف پیدا می‌شود در نهایت دست پلید صهیونیست‌ها را در آن ماجرا می‌بینیم.

وی با اشاره به تاکید امام راحل مبنی بر محو رژیم صهیونیستی افزود: اینکه امام خمینی (ره) بارها رژیم صهیونیستی را یک غده سرطانی نامیدند که باید ریشه‌کن شود و یا رهبر معظم انقلاب اسلامی مبارزه با اشغالگران قدس را نشأت گرفته از اعتقادات عمیق اسلامی می‌داند، بیانگر خطر بسیار مهم صهیونیست‌ها است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

امام جمعه شهربابک با تجلیل از خدمات دولت نهم و دهم مراسم تحلیف ریاست جمهوری را نمادی از جایگاه رفیع فقاهت دانست و ابراز داشت: بر اساس دیدگاه‌های امام راحل که منطبق با اسلام ناب محمدی است، مشروعیت نظام اسلامی در زمان غیبت امام زمان (عج) با تایید و تنفیذ ولی‌فقیه جامع‌الشرایط است.

منتظری اظهار امیدواری کرد: رئیس‌جمهور با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزرایی فعال و ولایی را انتخاب کند.

وی حادثه تلخ مشروطیت را عبرت‌انگیز دانست و عنوان کرد: تا زمانی که انقلاب اسلامی ایران متکی به احکام و قوانین اسلام ناب محمدی و رهبری و هدایت‌های ولی فقیه باشد، هیچ آسیبی نمی‌بیند.

خطیب جمعه شهربابک شهادت مظلومانه دیپلمات‌های ایران و شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در افغانستان را گرامی داشت و گفت: خبرنگاران با انعکاس واقعیت‌های جامعه و امانتداری می‌توانند، بهترین خدمت را در افزایش آگاهی عمومی و بصیرت‌افزایی انجام دهند.

انتهای پیام/80023/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول