اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود گرمای طاقت‌فرسا

هرمزگان یکپارچه فریاد ضد صهیونیسم شد

خیابان‌ها و معابر اصلی مراکز شهرستان‌های هرمزگان و حتی مراکز بخش‌ها و روستاهای بزرگ این استان امروز در آخرین جمعه ماه رمضان شاهد حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز قدس بود.

هرمزگان یکپارچه فریاد ضد صهیونیسم شد

به گزارش خبرنگاران فارس از نقاط مختلف هرمزگان، این مراسم در شهرهای بزرگ و نقاط مذکور در حالی برگزار شد‌ که راهپیمایی کنندگان با وجود گرمای طاقت‌فرسا و رطوبت بالا در این مراسم حضوری چشمگیر داشتند.

راهپیمایی روز قدس در بندرعباس که از سه راه برق به سمت گلزار شهدا و مصلی این شهر برگزار شد در نوع خود دارای وپژگی‌هایی خاص بود که در این میان به حضور نمایندگان تمام قشرها اشاره کرد.

شهرهایی همانند میناب، بندرلنگه، رودان، کیش، قشم، ابوموسی، بستک، سیریک، پارسیان، بندرخمیر و بشاگرد نیز در خیابان‌های اصلی و مسیرهای از پیش تعیین شده شاهد حضور مردم در وضعیت نامناسب آب و هوایی بودند.

از نکات قابل ذکر در راهپمیایی امروز روز قدس همانند سال‌های گذشته، حضور دوشادوش پیروان مذاهب تشیع و تسنن در این مراسم است که از امام خمینی (ره) به یادگار مانده است.

این در حالی است که هر ساله بالاترین دما برای هوای شهرهای این استان در مردادماه و به ویژه این روزها به ثبت می‌رسد.

انتهای پیام/2310/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول