اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 سپاه استان زنجان:

حمایت ملت ایران از فلسطین، رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر می‌کند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حمایت ملت ایران از فلسطین، رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر می‌کند.

حمایت ملت ایران از فلسطین، رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر می‌کند

حجت‌الاسلام قنبرعلی نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و اظهار داشت: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را با عنوان روز قدس نامگذاری کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه امام راحل فردی سیاست‌مدار و آینده‌نگر بودند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) و با اراده و لبیک مردم به ندای رهبری به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه اگر هر یک از مسلمانان یک سطل آب بریزند اسرائیل از بین می‌رود، افزود: امام راحل با تلاش خود مردم را از خطر صهیونیست و استکبار آگاه کردند.

 نجفی با بیان اینکه اگر مردم وارد میدان شوند اسرائیل شکست می‌خورد، گفت: حمایت ملت ایران از فلسطین اسرائیل را زمین‌گیر می‌کند.

وی به وظیفه مسلمانان جهان در برخورد با مسئله فلسطین و روز قدس اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ایران باید برای حمایت از شیعیان حضرت علی (ع)، کمک و یاور مظلومان باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مردم در راهپیمایی روز قدس به خیابان‌ها بیایند، گفت: هم‌اکنون راهپیمایی روز قدس با حضور مسلمانان در سراسر جهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با حضور گسترده مردم در راهپیمایی، اسرائیل پی می‌برد که مخالفان زیادی دارد.

نجفی با تاکید بر اینکه مردم فلسطین با حضور ملت ایران در راهپیمایی دلگرم می‌شوند، اظهار کرد: با این حضور شجاعت، استقامت و پایداری فلسطین در مقابل صهیونیست بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: امید است روزی این حرکت به موج خروشان تبدیل شود و رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار حذف شود.

انتهای پیام/73008/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول