اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فریاد الله‌اکبر

مردم فردوس در حمایت از فلسطین به صحنه آمدند

با سر دادن فریاد کوبنده الله اکبر، مردم شهرستان فردوس در حمایت از فلسطین به صحنه آمدند.

مردم فردوس در حمایت از فلسطین به صحنه آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم ولایت‌مدار و روزه‌دار شهرستان فردوس برای اعلام انزجار خود از استکبار جهانی و محکوم کردن جنایات آمریکا و اسرائیل به صحنه آمدند.

راهپیمایی بزرگ روز قدس با حضور حداکثری مردم شهرستان فردوس برگزار و مردم این شهرستان در گرمای شدید و آفتاب سوزان و با دهان روزه به خیابان‌ها آمدند و شعار الله اکبر را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر دادند.

راهپیمایان پس از طی مسیر مسجد میرزا، خیابان امام خمینی و خیابان مدرس و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، لااله الا الله محمد رسول الله در مصلی نماز جمعه گرد هم آمدند و نماز عبادی، سیاسی جمعه را اقامه کردند.

پیام حضور ملت ایران اسلامی به غاصبان و متجاوزان این است که آنها در دنیای امروز جایی ندارند و باید صحنه را به نفع ملت‌ها، عدالت و کرامت انسانی خالی کنند.

امید است که حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس، زمینه‌ساز پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین و نابودی صهیونیست غاصب باشد.

انتهای پیام/69007/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول