اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم:

ورزشکاران قمی به دارت قهرمانی جام رمضان کشور اعزام می‌شوند

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از اعزام ورزشکاران دارت قم به رقابت‌های دارت جام رمضان قهرمانی کشور خبر داد.

ورزشکاران قمی به دارت قهرمانی جام رمضان کشور اعزام می‌شوند

علیرضا ساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم برای ماه مبارک رمضان امسال نیز برای برگزاری رقابت‌های استانی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و چند اعزام به رقابت‌های جام رمضان کشور داریم.

وی یادآور شد: در قم برای نخستین بار امسال اقدام به برگزاری رقابت‌های موی تای قهرمانی جام رمضان کردیم که این رقابت‌ها در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد و با کیفیتی مطلوب و رقابتی جذاب بین شرکت کنندگان به پایان رسید و برترین‌های خود را شناخت.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم ادامه داد: این هیئت با زیرپوشش قرار دادن بیش از 12 رشته ورزشی همه ساله رقابت‌های متنوعی با عنوان جام رمضان در این ماه پر خیر و برکت برگزار می‌کند و ورزشکاران مستعدی در آن حضور می‌یابند.

وی در ادامه از اعزام ورزشکاران دارت قم به مسابقات دارت جام رمضان در تهران خبر داد و عنوان کرد: انجمن دارت کشور قصد دارد مسابقات دارت جام رمضان را با عنوان یادواره مرحوم رضا انصاری دبیر اسبق این انجمن یک روز پس از عید سعید فطر در خانه دارت شهید کشوری تهران برگزار کند.

ساری با اشاره به برنامه‌ریزی انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای برگزاری این رقابت‌ها افزود: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان روز یکشنبه نوزدهم مردادماه با حضور تمام بازیکنان تیم ملی برگزار می‌شود و این امکان وجود دارد که از سراسر کشور تمام ورزشکاران و علاقه‌مندان دارت بتوانند در این رقابت‌ها حضور یابند.

وی یادآور شد: انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی ورودیه این دوره از بازی‌ها را به مبلغ 120 هزار ریال در نظر گرفته است که امکان حضور علاقه‌مندان زیادی را فراهم می‌کند ضمن اینکه بازی‌ها نیز به صورت بازی 501 دبل پایانی سه از پنج برگزار می‌شود.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم خاطرنشان کرد: بر اساس آیین‌نامه برگزاری این مسابقات از سوی انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، بازیکنانی می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند که کارت عضویت انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند.

انتهای پیام/78002/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول