اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمان:

مذاکرات 25 ساله هیچ نتیجه‌ای برای فلسطین نداشته است

امام جمعه کرمان با اشاره به طرح مذاکره صلح بین رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین افزود: 25 سال است که مذاکره می‌کنند، اما این مذاکرات هیچ نتیجه‌ای را به بار نیاورده است.

مذاکرات 25 ساله هیچ نتیجه‌ای برای فلسطین نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه اظهار داشت: راستگویی و امانتداری باید مورد توجه همگان قرار گیرد، زیرا تمام ضررها و زیان‌ها و اختلافات در جامعه ناشی از عدم رعایت این موارد است.

وی خواستار دوری از غیبت، دروغ و سخن‌چینی شد و افزود: اگر شخصی زبانش را حفظ کند و با تمرین و مجاهدت بتواند بر خود مسلط باشد، این فرد سعادتمند، رستگار و خوشبخت می‌شود.

امام جمعه کرمان اجرای برنامه جمع‌خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان را حرکتی ارزشمند خواند و ابراز داشت: این برنامه در دیگر ماه‌های سال هم انجام شود.

جعفری تصریح کرد: 65 سال است که با غفلت مسلمانان و به وسیله سران استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار و انگلیس حیله‌گر و همچنین سایر قدرت‌های شرق و غرب تصمیم گرفتند یک ملت را از سرزمین آبا و اجدادی خود یعنی سرزمین فلسطین اخراج کنند.

وی اذعان داشت: صهیونیست‌ها با قتل و ترور فلسطینی‌ها را از سرزمین پدری و مادری خود بیرون کردند و مزدوران صهیونیستی را از دور دنیا جمع کردند و دولت رژیم صهیونیستی را بر سرزمین غصبی تشکیل دادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان خاطر نشان کرد: اگر مسلمانان جهان امکانات خود را بسیج کنند، می‌توانند، صهیونیست‌ها را در کمتر از یک هفته از میان بردارند.

جعفری ابراز داشت: در گذشته مطرح می‌کردند که ارتش رژیم صهیونیستی شکست‌ناپذیر است، اما این ارتش به وسیله حزب‌الله لبنان در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه و هشت روزه شکست خورد و مغلوب شد.

وی با اشاره به طرح مذاکره صلح بین رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین افزود: 25 سال است که مذاکره می‌کنند، اما این مذاکرات هیچ نتیجه‌ای را به بار نیاورده است.

امام جمعه کرمان گفت: دشمنان می‌خواستند که مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود، اما با ابتکار امام خمینی (ره) در مورد نامگذاری روز قدس هم اکنون در بیش از 70 کشور دنیا از جمله آمریکا مردم به خیابان‌ها می‌آیند و برای قدس و فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

جعفری با اشاره به 12 مرداد ماه سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و تقدیر از مسئول این نهاد در استان کرمان ابراز داشت: مقام معظم رهبری می‌فرماید «اگر ما شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نداشتیم، بی‌شک ناسازگاری‌ها و مشکلات فراوانی را در ایجاد، اداره و راه‌اندازی مراسم مختلف شاهد بودیم».

انتهای پیام/80019/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول