اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم:

تشدید تحریم‌ها علیه ایران اقدامی مذبوحانه از سوی آمریکاست

فرمانده انتظامی استان قم تشدید تحریم‌ها علیه ایران اسلامی در آستانه روز قدس را اقدامی مذبوحانه برای مقابله با ملت‌های مسلمان دانست.

تشدید تحریم‌ها علیه ایران اقدامی مذبوحانه از سوی آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کاظم مجتبایی امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام حمایت از مظلومین مورد تاکید قرار گرفته است، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از کشورهایی که زیر سلطه صهیونیست‌ها قرار گرفت، فلسطین اشغالی بود.

وی تصریح کرد: امام خمینی برای اینکه آرمان دفاع از مردم مظلوم فلسطین را برای همیشه جاری و ساری کند، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نام‌گذاری کردند.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه در آستانه روز قدس شاهد آغاز دور جدید تحریم‌ها از سوی آمریکا علیه ایران اسلامی بودیم، تاکید کرد: این اقدام مذبوحانه و تلاش برای افزایش فشارها و تحریم‌ها برای مقابله با قیام مسلمانان علیه دشمنان اسلام صورت گرفته است.

مجتبایی با اشاره به اینکه ملت ایران با بصیرت و آگاهی که دارند مورد تأثیر این اقدامات قرار نمی‌گیرند، تصریح کرد: امروز شاهد بودیم که ملت ایران برای دفاع از مظلومین فلسطین حضور پرشوری در صحنه داشتند.

وی با تاکید بر اینکه دین اسلام درس مقاومت را به مردم فلسطین آموخته است، گفت: ملت ایران هم که متمسک به مبانی اسلام هستند، همواره در برابر افزایش تحریم‌ها و فشارها مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهند.

مجتبایی با تاکید بر اینکه افزایش تحریم‌ها از سوی آمریکا مسئله تازه‌ای برای ایران اسلامی نیست، تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی هر از چند گاهی علیه نظام ایران توطئه‌چینی کرده و تلاش می‌کنند که فشارها را افزایش دهند، ولی ملت ایران با پایداری همیشگی خود مایه عزت، اقتدار و سربلندی شده‌اند.

انتهای پیام/2258/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول