اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور در حاشیه راهپیمایی روز قدس:

روز قدس تجلیگاه عظمت امت اسلامی است

فرماندار راور گفت: روز قدس تجلیگاه شکوه و عظمت امت اسلامی و روز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان است.

روز قدس تجلیگاه عظمت امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان راور پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه‌، فرماندار‌، مسئولان و مردم روزه‌دار از میدان انقلاب تا مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

محمدرضا شریفی فرماندار راور در این آیین اظهار داشت: روز قدس را امام خمینی (ره) بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می‌کنند، غافل نمانند.

وی افزود: فریاد بیدار‌باش امام خمینی (ره)‌ ذهن‌های خفته ملت اسلام را از خواب غفلت بیدار کرد تا در برابر ستمگران تاریخ قیام کنند.

فرماندار راور خاطر نشان کرد: اکنون که سال‌ها از سخنان پیامبرگونه آن مرد الهی گذشته است، می‌بینیم که روز قدس‌ شهرتی جهانی یافته و مرزها را در نوردیده و در اعماق دل و جان ملت‌های آزاداندیش جهان‌ و به‌ویژه کشورهای اسلامی‌ نفوذ کرده است.

وی اظهار داشت: روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، روز استکبار‌ستیزی ملل مسلمان جهان و روز وحدت همه انسان‌های حقیقت‌خواه و عدالت‌دوست است.

فرماندار راور ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، حرکتی شکوهمند در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر بود که با تقویت روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان‌ از جمله مردم ستم‌دیده فلسطین‌ برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار‌ نشاطی تازه پدید آورد.

وی تصریح کرد: انقلاب ایران، آرمان آزادی قدس را یکی از اهداف جهانی‌اش نامید و انتخاب روز قدس از سوی امید مستضعفان جهان نشان داد که انقلاب اسلامی به وسعتی فراتر از خاک ایران می‌اندیشد و هرگز در درون مرزهای خود زندانی نمی‌شود.

فرماندار راور عنوان کرد: تجربه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تحولی شگرف آفرید و مبارزاتی جدید را بنیان نهاد.

وی گفت: فریاد برائت ملت مسلمان ایران از استکبار و صهیونیسم با عنایت به فرمایشات و رهنمودهای حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تفکری نو در سرزمین‌های اشغالی پدید آورد و بر جمعیت آزادیخواه فلسطین تاثیری عمیق بر جای گذاشت و با ترغیب آنان به حضور سرافرازانه در صحنه‌های نبرد، نخستین بارقه‌های توسل به انتفاضه را در اذهان قهرمانان فلسطین شعله‌ور ساخت.

انتهای پیام/80012/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول