اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله دری‌‌نجف‌آبادی:

روز قدس نقطه امید و سرافرازی مسلمانان جهان است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: روز قدس محور ایمان، وحدت، انسجام و نقطه امید و سرافرازی همه مسلمانان جهان است.

روز قدس نقطه امید و سرافرازی مسلمانان جهان است

آیت‌الله قربانعلی‌ دری‌نجف‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: حضور گسترده مردم انقلابی و همیشه در صحنه اراک در راهپیمایی امروز نشانگر عظمت دنیای اسلام است که مستکبران عالم را بار دیگر به هراس می‌اندازد.

وی تصریح کرد: امروز ملت‌های مسلمان با شجاعت تمام در برابر استکبار جهانی به پا می‌خیزند تا علاوه بر دفاع از مظلومیت فلسطین و آزاد سازی بیت‌المقدس، عظمت و بزرگی جهان اسلام را به رخ جهانیان بکشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: امروز بار دیگر جهان در برابر عظمت دنیای اسلام و وحدت و یکپارچگی مسلمانان انگشت تحیر بر زبان می‌گیرد که این نیز یکی دیگر از دستاوردهای مهم روز قدس و راهپیمایی باشکوه آن است.

دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: من دست این مردم عزیز را به گرمی می‌فشارم، این مردم باز هم حماسه‌ آفرینی کرده و افتخار دیگری برای اسلام و ایران اسلامی آفریدند.

وی بیان داشت: امروز نه تنها اراک و ایران اسلامی بلکه جهان اسلام پاسخ کوبنده‎ای به دشمنان و مستکبرین و زورگویان خواهند داد.

امام جمعه اراک گفت: روز قدس میراث به جا مانده از حضرت امام(ره) است که همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راستای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین برگزار می‌شود و امروز مظلومان فلسطین چشم به این روز دوخته‌اند که چگونه مردم مسلمان جهان از آن‌ها حمایت خواهند کرد.

دری‌نجف‌آبادی حضور گسترده در این راهپیمایی را نشانگر اتحاد مسلمانان با ملت مظلوم فلسطین دانست و بیان داشت: قدس تنها متعلق به یک قشر یا قوم خاص نیست، بلکه متعلق به دنیای اسلام است، در این راستا روز جهانی قدس فرصتی مهم برای دفاع از حقوق مسلمانان مظلوم فلسطین است.

انتهای پیام/87002/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول