اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیکشهر:

روز قدس، روز همبستگى بین‏المللى‏ در حمایت از ملت فلسطین است‏

امام جمعه نیکشهر گفت: روز قدس، روز جهانى مقابله با مستکبرین و روز همبستگىِ بین‏المللىِ‏ در حمایت از ملت مظلوم فلسطین است‏.

روز قدس، روز همبستگى بین‏المللى‏ در حمایت از ملت فلسطین است‏

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، حجت الاسلام لطفیان سرگزی صبح امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان اظهار داشت: «روز قدس» یک روز جهانى است، روزى نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مقابله ملت‌هایى است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند، در مقابل ابرقدرت‌ها است، روزى است که باید مستضعفین در مقابل مستکبرین مجهز بشوند و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند.

امام جمعه نیکشهر عنوان کرد: روز قدس روزى است که باید سرنوشت ملت‌هاى مستضعف معلوم شود، باید ملت‌هاى مستضعف در مقابل مستکبران اعلام وجود کنند.

وی ادامه داد: باید همان‏طور که ایران قیام کرد و دماغ مستکبران را به خاک مالید و خواهد مالید، تمام ملت‌ها قیام کنند و این جُرثومه‏‌هاى فساد را به زباله‏‌دان‌ها بریزند.

سرگزی اضافه کرد: روز قدس روزى است که باید این دنباله‌روهاى رژیم سابق در ایران و آن توطئه‏‌ چین‌هاى رژیم فاسد و ابرقدرت‌ها در سایر جاها به ویژه در لبنان، تکلیف خودشان را بدانند.

این مسئول افزود: قدس روزی است که باید تمام مستضعفین را از چنگال مستکبرین بیرون بیاوریم، باید جامعه مسلمان همه اظهار وجود بکنند و هشدار بدهند به ابرقدرت‌ها و به این تُفاله‏‌هایى که مانده است از آن‏ها؛ چه در ایران و چه در سایر جاها.

امام جمعه نیکشهر ابراز داشت: مسلمانان جهان باید روز قدس را روز همه مسلمین، بلکه مستضعفین بدانند و از آن نقطه حساس در مقابل مستکبرین و جهانخواران بایستند و تا رهایى مظلومان از زیر ستم قدرتمندان، از پاى ننشینند.

وی اضافه کرد: روز قدس، روزى است که باید به همه ابرقدرتها هشدار داد که باید دست خود را از روى مستضعفین بردارید و سر جاى خود بنشینید.

سرگزی افزود: دولت‌هاى عالم بدانند که اسلام شکست‏ بردار نیست. اسلام و تعالیم قرآن باید بر همه ممالک غلبه کند. دین باید دین الهى باشد، اسلام دین خدا است و باید در همه اقطارْ اسلام پیشروى کند. روز قدس، اعلام یک چنین مطلبى است، اعلام به این است که مسلمین به پیش! براى پیشرفت در همه اقطار عالَم.

این مسئول گفت: اگر در روز قدس، تمام کشورهاى اسلامى، ملت‌ها همه برخیزند و فریاد بزنند، نه براى قدسِ تنها؛ براى همه ممالک اسلامى، پیروز خواهند شد. ما با فریاد، محمدرضاخان را بیرونش کردیم. شما خیال مى‏‌کنید با تفنگ بیرون کردیم؟ با فریاد، با «اللَّه اکبر»! این قدر «اللَّه اکبر» بر مغز این‏ها کوبیده شد که خودشان را باختند و فرار کردند، از این مملکت رفتند.

امام جمعه نیکشهر متذکر شد: مسلمانان باید فریاد بزنند، گمان نکنند که فریاد و شعار فایده ندارند؛ نخیر، شعار فایده دارد، اما اگر همه فریاد بزنند، فریاد منِ تنها هیچ‏چیز نیست، فریاد یک محله، یک شهر هیچ‏ چیز نیست بلکه باید همه مسلمانان یک صدا فریاد مرگ بر اسرائیل سر دهیم.

انتهای پیام/75004/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول