اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

راهپیمایی روز قدس در ورامین آغاز شد

مردم مومن و ولایی ورامین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در هوای گرم تابستان با حضور در راهپیمایی بزرگ و با شکوه روز قدس، بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف اعلام کردند.

راهپیمایی روز قدس در ورامین آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دقایقی پیش راهپیمایی مردم مومن و ولایی ورامین از مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت میدان امام خمینی(ره)، میدان امام حسین(ع) و سپس مسجد جامع ورامین آغاز شد.

مردم خداجو در این راهپیمایی در حالی که پلاکارد‌ها و پارچه‌نوشته‌ها در حمایت از مردم فلسطین را در دست گرفته بودند، با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس ابراز و با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بیعت کردند.

راهپیمایان همچنین شعارهای «امروز روز مرگ استکبار است / پیروزی اسلام آشکار است»، «امروز روز ذلّت آمریکاست /  پایان اقتدار خودکامه‌هاست»، «امروز روز قدس و روز دین است / تَجلی قدرت مسلمین است»، «امروز روز شادی ملّت‌هاست/ پایان سلطه ابرقدرت‌هاست»، «قدس دلِ تپنده زمین است / حُرمتِ مرز و بومِ مسلمین است»، «در آخرین جمعه ماه صیام / زنده شود دوباره نام امام»، «راه امام و شهدا وحدت است / پیروی از رهبری اُمت است»، «با لطف حق اسلام پاینده است / راه امام و شهدا زنده است»، «دفاعِ از فلسطین، باعث عزت ماست / نابودی اسرائیل، خواسته ملّت ماست» و «آمریکا ـ اسرائیل این آخرین پیام است / سپاه اسلامیان آماده قیام است» سر دادند.

میهمانان ضیافت الهی از دقایقی پیش در شهر قیام 15 خرداد حرکت خود را آغاز کرده ‏اند و پس از عبور از مسیرهای تعیین شده به صفوف به هم فشرده نمازگزاران جمعه خواهند پیوست.

امروز ورامینی‌ها آمده بودند تا در صحنه باشند و یک‌صدا انزجار خود را از غاصبان قدس و آمریکا نشان دهند و به مردم مظلوم فلسطین بگویند وارثان قیام خونین 15 خرداد و کفن پوشان فتنه 88 مانند دیگر مسلمانان در برابر ظلم و ستم بی‌صدا نمی‌نشیند و همیشه پشتیبان شما هستند.

در این راهپیمایی پرشور که آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، سیدجمال جلیلی سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین و جمعی از مسئولان این شهرستان نیز حضور داشتند، شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی جنایت رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کردند.

یکی از راهپیمایان ورامینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این باره اظهار داشت: روز قدس به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی نامگذاری شده، حضور در راهپیمایی این روز تکلیفی است برای تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان و باید بکوشیم هرسال که می گذرد این راهپیمایی باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود.

شهروند روزه‌دار دیگری گفت: روز قدس یادآور ظلم و ستم‌هایی است که بر مردم مظلوم فلسطین می‌شود و استکبار جهانی به ویژه رژیم اشغالگر قدس با حرف‌های پوچ و تهدیدهای بی‌اساس خود حتی از نام روز قدس هم می‌هراسند.

حضور پررنگ کودکان و نوجوانان در راهپیمایی روز قدس در ورامین نشانه همبستگی نسل آینده میهن اسلامی با مردم مظلوم فلسطین بود.

همچنین در آیین پرچم اسرائیل با شعارهای کوبنده مردم به آتش کشیده شد.

مشابه این مراسم در شهرستان‌های قرچک، پیشوا و نیز بخش جوادآباد و منطقه خیرآباد ورامین با حضور پرشور مردم در حال برگزاری است.

در پایان راهپیمایی امروز که با شعار کلیدی «روز جهانی قدس، تداوم بیداری اسلامی مقابله با ترفندهای نظام صلح رهایی قدس شریف» در حال برگزاری است ضمن قرائت قطعنامه سراسری راهپیمایی محسن حبیبی، مدیر گروه معارف شبکه 2 سیما در جمع راهپیمایان سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام/2462/ی40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول