اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ثبت روز قدس به عنوان روز انسانیت در تقویم جهانی

روز قدس توسط امام راحل پایه‌ریزی شد و این روز متعلق به همه انسان‌های آزادیخواه جهان است که باید مجامع جهانی آن را در تقویم جهانی به عنوان روز انسانیت ثبت کنند.

ثبت روز قدس به عنوان روز انسانیت در تقویم جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نسل کشی در فلسطین دل مردم دنیا را به درد آورده، مردم مظلوم فلطسین 65 سال است که مورد تجاوز وحشیانه‌ترین جنایات رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند،‌اما این ملت مظلوم با از دست دادن جان عزیزان خود و تحمل و بردباری در برابر این تجاوزات ایستادگی کرده‌اند.

در این مدت کشورهای عربی بدترین نوع پرونده عملکرد را در خصوص بی‌توجهی به جنایات رژیم صهیونیستی در تاریخ به ثبت رسانیده‌اند.

این درحالی است که موضوع تجاوز رژیم صهیونیستی به ظاهر فلسطین است، اما در باطن تسلیم خاورمیانه را در ذهن می‌پرورانند.

یکی از راهپیمایی‌ کنندگان روز قدس در ایلام بیان داشت: این روزها جهانیان شاهد هستند که دستان آغشته به خون، فساد و طغیان استکبار جهانی و پدیده نامشروع صهیونیسم بین‌الملل و سفاکان اشغالگر قدس در سرزمین مقدس فلسطین تیغ کین و تظلم را وحشیانه و عریان بر تن مسلمانان شجاع و مؤمن این دیار و سرزمین کشیده‌اند.

یونس احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: هر روز ده‌ها تن از رهروان راستین اسلام ناب محمدی (ص) را به خاک و خون می‌کشند و به راستی دنیای به ظاهر متمدن غرب و داعیه‌داران فلسفه پایان تاریخ و سعادت بشر که امروز شاهد این جنایت بزرگ و سفاکی و توحش مدرن‌اند چه پاسخی برای این همه ددمنشی و نسل کشی خواهند داشت؟

وی ادامه داد: مگر حکام عیاش، سازشکار و بی‌مقدار عرب که سال‌ها بر طبل ناسیونالیسم عربی کوبیده‌اند، صدای ناله‌های زنان و کودکان عرب فلسطین را که شب در زیر آوار و خرابی‌های تهاجم، تروریسم و خیانت صهیونیست‌های مست و وحشی با تنی مجروح و روحی خسته در کنار بدن‌های قطعه قطعه برادران، خواهران، پدران و مادران خویش به روز می‌رسانند، نمی شنوند؟

این شهروند ایلامی اضافه کرد: کجاست غیرت اسلامی و وحدت دینی سران کشورهای مسلمان که امروز پرچم خیانت رژیم اشغالگر قدس و اسرائیل ناپاک در میادین و خیابان‌های پایتخت‌های کشورهای اسلامی بر سر ساختمان سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های این گروه مشاهده می شود؟

احمدی تصریح کرد: رهبرا پیام الهی و جریان‌ساز شما را به گوش جان شنیدیم و مسلمانان و آزادگان عالم به چشم خود دیدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام نیز در این خصوص گفت:ای امام امت، ای رهبر بزرگ آزادگان عالم، ای مرجع شجاع و ملجأ الهی ما، قسم به خون شهیدان همیشه تاریخ آماده‌ایم تا پا در رکاب و گوش به فرمان آن لحظه که اراده فرمایی و آنجا که دستور دهی تمام هست و نیست خود را به پای اندیشه الهی اسلام ناب محمدی تقدیم کنیم و آنچنان بر شب پرستان مست و فرزندان شیطان بتازیم که این دشمنان کینه توز اسلام و انسانیت هیچگاه به خود اجازه ندهند بار دیگر در مخیله خود اندیشه تجاوز به هر مظلومی را در عالم راه دهند.

این مسئول گفت: ما مردم مسلمان استان ایلام سرزمین اخلاص و ایمان و ولایت ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان‌های امام و انقلاب آمادگی خود را جهت هرگونه دفاع از اصول و ارزش‌های جبهه جهانی انقلاب اسلامی اعلام داشته و تهاجم کثیف و خون آلود رژیم اشغالگر اسرائیل را به سرزمین مقدس فلسطین سرفراز محکوم می‌کنیم و آماده هرگونه جانفشانی برای دفاع از مردم مسلمان فلسطین به فرمان رهبر بزرگ انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌‌ای هستیم.

انتهای پیام/2246/ن30/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول