اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

راهپیمایی روز قدس در شهرهای خراسان شمالی آغاز شد

همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان علیه صهیونیسم بین‌الملل، در شهرهای خراسان شمالی آغاز شد.

راهپیمایی روز قدس در شهرهای خراسان شمالی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قشرهای مختلف مردم مؤمن و روزه دار مرکز خراسان شمالی در مسیرهای تعیین شده از مسجدها، محله‌ها، نهادها مختلف این شهر درحالی که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می دهند با خود پارچه نوشته‌هایی در حمایت از مردم ستم دیده فلسطین حمل می‌کنند.

در روز جهانی قدس، فریاد مرگ بر اسراییل از هر کوی و برزن به گوش می‌رسد و مردم با شرکت گسترده، خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به جهانیان نشان می‌دهند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی بجنورد که به تدریج بر شمار آن‌ها افزوده می‌شود، از مرد و زن ، پیر و جوان و کوچک و بزرگ، امروز به پیروی از بنیانگذار جمهوری اسلامی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب ، ضمن اعلام حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین بر ضرورت اتحاد و انسجام مسلمانان تاکید می‌کنند.

به گزارش فارس، برخی رانندگان تاکسی نیز مردم را صلواتی به محل برگزاری راهپیمایی روز قدس بجنورد انتقال می‌دهند.

گزارش های رسیده از سطح شهرهای استان خراسان شمالی حاکی است راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور قشرهای مختلف مردم از لحظاتی پیش در این مناطق آغاز شده و همچنان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/63002/خ20/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول