اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

روز قدس جلوه‌ حقیقی اتحاد دنیای اسلام

روز قدس یکی از جلوه‌های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است و امسال راهپیمایی عظیم ملت ایران چشم‌های ملت‌های مختلف عالم را به خود متوجه می‌کند.

روز قدس جلوه‌ حقیقی اتحاد دنیای اسلام

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، روز قدس یکی از جلوه‌های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است و امسال روز قدس راهپیمایی عظیم ملت ایران چشم‌های ملت‌های مختلف عالم را به خود متوجه می‌کند، در این روز ملت ایران یکصدا فریاد می‌زند و از ملت مظلوم فلسطین حمایت می‌کند.

راهپیمایی روز قدس این حرکت عظیم در دنیای اسلام روز به روز جا افتاده‌تر شده است و گسترش بیشتری پیدا کرده است.

دنیای اسلام شاهد تظاهرات بخش‌هایی از اغلب ملت‌های مسلمان است، کشورهای مسلمان نیت و اراده خود را در روز قدس نشان می‌دهند، مجموعه‌هایی  از مردم می‌آیند و نشان می‌دهند که نسبت به مسئله قدس چه احساساتی دارند و این نشانه این است که مسئله فلسطین با وجود آنچه غاصبان فلسطین و حامیان آنها می‌خواستند، روز به روز در دنیای اسلام زنده‌تر می‌شود.

امروز دنیای اسلام نسبت به مسئله فلسطین بسیار حساس‌تر و پرانگیزه‌تر است، مردم انقلابی منوجان همگام با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس امسال حضور باشکوهی دارند.

سیدابوالحسن حسینی کارمند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در منوجان گفت: از مهم‌ترین توصیه‌های حضرت امام خمینی (ره) شرکت مسلمانان در راهپیمایی روز قدس است، لذا با توجه به این توصیه حضرت امام (ره) بر همه مسلمین واجب است که در این روز که آخرین جمعه از ماه ضیافت‌الله است در راهپیمایی شرکت کرده و انزجار خود را از ایادی صهیونیسم نشان دهند.

وی افزود: تا این انقلاب باشد بر همه ما واجب است که در این روز در راهپیمایی شرکت کنیم، زیرا قدس نخستین قبله مسلمین است و باید با حضور در راهپیمایی به آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری لبیک گفت.

جعفر سراجی از فرهنگیان منوجانی اظهار داشت: روز جهانی قدس تبلور این حقیقت بزرگ است که جبهه استکبار و صهیونیسم در پیشگاه ملت‌های آزاده جهان در انزوای کامل قرار دارد و در موضوع فلسطین شاهد شکل‌گیری یک اجتماع بزرگ جهانی هستیم.

وی بیان داشت: روز قدس نماد فلسطین و از افتخارات حضرت امام (ره) برای آزادی قدس شریف است.

حسن کوه‌پیما رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان عنوان کرد: روز قدس نماد مقاومت و پایداری مسلمانان فلسطینی است که میلیون‌ها مسلمان هر ساله در این روز فریاد مرگ بر اسرائیل را در سراسر جهان طنین‌انداز می‌کنند.

وی گفت: روز قدس برای صهیونیست‌ها به کابوس وحشتناک و دائمی بدل شده و رژیم غاصب دیگر خود را تنها در برابر ملت فلسطین مقابل نمی‌داند، بلکه با انبوهی از مسلمانان روبه‌رو است.

کوه‌پیما تصریح کرد: بیداری اسلامی روز به روز فراگیر شده و شاهد شکست مفتضحانه صهیونیست‌ها باشیم.

یدالله خاکساری مغازه‌دار با بیان اینکه روز قدس، روز بیداری مسلمانان و شکست دشمنان است، خاطر نشان کرد: روز قدس روز پایداری و روز اسلام است، روز اتحاد جهان و همبستگی است.

وی افزود: روز قدس، روز ابراز انزجار از رژیم منحوس صهیونیستی است که باید با شرکت همه مسلمانان جهان در راهپیمایی این روز اعلام همبستگی و هم‌عهدی با ملت مظلوم فلسطین فریاد شود.

الیاس عیسایی دانشجوی دانشگاه پیام‌نور منوجان اذعان داشت: از برکات بارز برپایی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، زمینه‌سازی شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه با مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان، جنگ 22 روزه با مقاومت اسلامی حماس فلسطین و ده‌ها اثر بزرگ دیگر است.

انتهای پیام/80006/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول