اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی گلستان:

قدس محور وحدت و انسجام اسلامی است / حمل پرچم 30 متری قدس توسط دانشجویان گلستانی

معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: روز قدس، روز همبستگی و انسجام مسلمانان است.

قدس محور وحدت و انسجام اسلامی است / حمل پرچم 30 متری قدس توسط دانشجویان گلستانی

حجت حاج محمدعلی امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گرگان در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: ملت ایران پس از صدور پیام تاریخی امام امت در سال 1358 مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مسئله آزادسازی فلسطین از چنگال اسرائیل غاصب را سرلوحه آرمان‎های خویش قرار دادند.

وی تصریح کرد: چراکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با تدبیر الهی خویش و نامگذاری روز قدس، خطر اسرائیل غاصب را به مسلمانان گوشزد کرد و از عموم مسلمانان جهان و دولت‎های اسلامی خواست برای کوتاه کردن دست این غاصب به هم بپیوندند.

حمل پرچم 30 متری قدس توسط دانشجویان گلستانی

حاج محمدعلی وحدت و انسجام مسلمانان درباره موضوع فلسطین و مقابله با اسرائیل، این غده سرطانی را تنها راه نجات و سربلندی اسلام و مسلمانان بیان کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: با اطلاع‎رسانی صورت گرفته دانشجویان بسیجی به صورت متمرکز از ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی گلستان با حمل پلاکاردهایی از سخنان امام امت و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت روز قدس و پرچم 30 متری قدس به مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس پیوستند.

حضور پرشور دانشجویان جهادگر در راهپیمایی روز قدس

در ادامه مسئول سازندگی ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی گلستان نیز از حضور پرشور دانشجویان جهادگر در راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: خادمین جهادگر این بار جهاد را در دفاع از مظلوم و حضور آگاهانه در راهپیمایی روز قدس می‎دانند و دست از کار جهادی در روستاهای محروم کشیده و امروز در کنار امت مسلمان فریاد رهایی قدس عزیز را سرمی دهند چراکه آنان دریافته‎اند پیروزی با جهاد میسر می‎شود.

مبارزان فلسطینی از جهان اسلام انتظار کمک و حمایت دارند

محمدحسن حیدری خاطرنشان کرد: اسرائیل از ابتدا با ظلم و آدم‎کشی، دروغ و فریب به‌وجود آمده و با پشتیبانی آمریکای جنایتکار به منطقه فلسطین هجوم آورده است و فلسطین به عنوان قلب جغرافیای جهان اسلام مورد تجاوز بیگانگان قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: امروز فلسطین کانون بیداری اسلامی است از این‌رو مبارزان فلسطینی از جهان اسلام انتظار کمک و حمایت دارند.

حیدری در پایان گفت: با توجه به ابتکار تاریخی امام در نامگذاری روز قدس، از سال 1358 رهایی قدس شریف و دفاع از مردم مظلوم فلسطین از آرمان‎های ملت ایران است از این‌رو ملت ایران در راه آرمان خود از هیچ کوششی فروگذار نخواهند ماند.

انتهای پیام/2307/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول