اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر زنجان:

شورای چهارم، شهردار زنجان را بر اساس شاخص‌هایی انتخاب می‌کند

منتخب شورای شهر زنجان با اشاره به بحث و تبادل نظر در مورد انتخاب شهردار زنجان در جلسه منتخبان شورای چهارم گفت: این شورا بر اساس شاخص‌های تعریف شده شهردار مورد نظر خود را انتخاب می‌کند.

شورای چهارم، شهردار زنجان را بر اساس شاخص‌هایی انتخاب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آراض ضیایی شامگاه پنجشنبه در دیدار منتخبان شورای چهارم شهر زنجان با مسئولان استان با اشاره به برگزاری جلسات منظم بین اعضای منتخب شورای چهارم زنجان بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات اظهار داشت: در این جلسات در مورد مسائل مختلف بحث و تبادل نظر می‌شود.

وی به دیدارهای برگزار شده بین مسئولان استانی و منتخبان شورای شهر چهارم زنجان اشاره کرد و افزود: در این راستا و برای بهره‌مندی از نظرات با نماینده ولی‌فقیه در استان و همچنین نمایندگان مردم زنجان و طارم در مجلس هم دیدارهایی برگزار شده است.

منتخب شورای شهر زنجان از برگزاری جلسات هفتگی منتخبان شورای چهارم زنجان خبر داد و گفت: این جلسه روزهای چهارشنبه در ساختمان شورا برگزار می‌شود.

ضیایی با اشاره به بحث و تبادل نظر در مورد انتخاب شهردار زنجان در جلسه منتخبان شورای چهارم افزود: شورای چهارم بر اساس شاخص‌های خاص از جمله تسهیل امور خدماتی و توان جلب سرمایه‌گذار شهردار مورد نظر خود را انتخاب می‌کند.

وی به اقدامات انجام شده برای تشکیل کمیسیون‌های مختلف در شورای چهارم اشاره و تصریح کرد: در این راستا تشکیل کمیسیون بودجه و برنامه‌ریزی با حضور رئیس فعلی شورای شهر زنجان بررسی شده است.

شایان ذکر است در جلسه برگزار شده بین مسئولان شهر زنجان و اعضای منتخب شورای چهارم سه نفر از منتخبان شامل فریدون اصفهانیان، عباس راشاد و اسماعیل دویران غایب بودند.

ضمن اینکه از مسئولان دولتی، استاندار، معاون امور عمرانی استاندار، فرماندار، مدیرکل امور شهری استانداری حضور داشتند که هر کدام نظرات خود را در مورد مشکلات و معضلات شهری و همچنین راهکارهای حل آنها ارائه دادند.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول