اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

هیچ کدام از مصوبات شورای ترافیک بیجار در سال گذشته اجرایی نشد

فرماندار بیجار از روند اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان انتقاد کرد و گفت: متأسفانه در سال 91 هیچکدام از مصوبات شورای ترافیک اجرایی نشده است.

هیچ کدام از مصوبات شورای ترافیک بیجار در سال گذشته اجرایی نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان بیجار که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: مسئولان باید با شناخت نیازها در رفع کاستی‌ها و کمبودها گام بردارند.

وی مهم‌ترین وظیفه مسئولان را خدمات‌رسانی به مردم و تلاش بر کاهش کمبودها عنوان و خاطرنشان کرد: مدیران در دستگاه‌های اجرایی وظایف بسیار سنگینی را در قبال مردم عهده‌دار هستند لذا بر بکارگیری تمام توان و ظرفیت خود در این مسیر گام برداشته و خدمات‌رسانی به مردم را مهم‌ترین اولویت کاری خود قرار دهیم.

فرماندار بیجار بیان کرد: مردم از مسئولان انتظار دارند تا نیازهای آنان را شناسایی کرده و با ارائه خدمات مسیر تحول را در شهرستان ایجاد کنند.

وی افزود: مسئولان با همدلی در کنار هم باید تمامی تلاش خود را راستای ارتقاء شهرستان و رفع مشکلات آن به کار گیرند.

انتقاد فرماندار از اجرایی نشدن مصوبات شورای ترافیک

فرماندار بیجار با انتقاد از روند اجرای مصوبات این شورا و  بیان اینکه متأسفانه در سال 91 هیچکدام از مصوبات شورای ترافیک شهرستان بیجار اجرایی نشده است گفت: یکی از دلایل این امر نبود خروجی مناسب جلسات مربوط است.

وی برگزاری جلسات را بدون خروجی مناسب کاری بیهوده و اتلاف وقت عنوان کرد و مسئولان و اعضای شورای ترافیک را به کار و تلاش و تفکیک کارها برای پیشبرد کارها و اهداف فرا خواند.

وی عنوان کرد: مصوباتی که نوشته شده و اجرایی نشده را کاغذ بازی بیش نیست و اجرایی شدن مصوبات موجب پیشرفت کاری بیجار خواهد شد.

فرماندار بیجار در پایان تأکید کرد: در راستای رفع مشکلات، مسئولان در بخش‌های مختلف از جمله دستگاه‌های خدمات‌رسان باید با شناسایی کمبودها ضمن اولویت‌بندی آن ها در مسیر خدمات‌رسانی به مردم در این شهرستان گام بردارند.

لازم به ذکر است در این جلسه فرماندار بیجار با تأکید بر پیگیری احداث پارکینگ عمومی و راه اندازی مرکز کنترل ترافیک، سامان دهی خودروهای دوره گرد، ساماندهی طرح پارک بان توسط راهنمایی رانندگی در دستور کار قرا گیرد.

انتهای پیام/79015/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول