اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم در دو دوره شورای اسلامی شهر شیروان:

شورای شیروان از افراد فرصت‌طلب با عناوین سرمایه‌گذار حمایت نمی‌کند

منتخب مردم در دو دوره شورای اسلامی شیروان گفت: این شورا از افراد فرصت‌طلبی که با عناوین سرمایه‌گذار قصد ورود به این عرصه را در این شهر داشته، حمایت نخواهد کرد.

شورای شیروان از افراد فرصت‌طلب با عناوین سرمایه‌گذار حمایت نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، خلیل چاره‌ساز عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف این افراد صرفاً رسیدن به منافع و خواسته‌های شخصی و بدون توجه به ضرورت‌های توسعه شهر شیروان است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری شهری در دوره سوم شورای اسلامی این شهر سرمایه‌گذارانی برای پروژه‌های مجتمع تجاری، درمانگاه و مجموعه پارک آبی ورود کردند، تصریح کرد: در این راستا دو پروژه یاد شده در این دوره محقق گشت و ساخت مجموعه پارک آبی و دیگر پروژه‌های نیمه‌تمام شیروان عزم مسئولان شهرستان را می‌طلبد.

چاره‌ساز با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران واقعی در شیروان اذعان داشت: با جذب سرمایه‌گذار و همکاری مسئولان استان و شهرستان می‌توان بیکاری را در شیروان کاهش دهیم.

*نرخ بالای بیکاری بزرگترین مشکل شیروان

منتخب شورای شهر شیروان در ادامه نرخ بالای بیکاری جوانان در شیروان را مهم‌ترین مشکل شهرستان برشمرد و تصریح کرد: مشکلات متعددی در شیروان وجود دارد اما بیکاری جوانان در این شهرستان ، مهمترین دغدغه مردم است.

به گفته وی، جوانان زیادی با تحصیلات دانشگاهی به شورای شهر مراجعه می‌کنند که حاضر هستند حتی کارهایی با درآمد کم که هیچ‌گونه تحصیلات خاصی نیاز ندارد، انجام دهند.

عضو شورای اسلامی شیروان این معضل در شهرستان را به واسطه تعطیلی کارخانه‌های موجود و همچنین عدم سرمایه‌گذاری در بخش صنعت این خطه خواند و افزود: به همین خاطر شاهد  افزایش شمار بیکاران در شیروان هستیم.

* عوامل توزیع شب‌نامه علیه شورای شیروان شناسایی شوند

وی همچنین از دستگاه قضائی شهرستان درخواست کرد که با عوامل توزیع کننده شب نامه‌هایی که در روز قبل از برگزاری انتخابات در بین مردم توزیع شد برخورد قاطع کند.

چاره‌ساز ادامه داد: متأسفانه اراده‌ای برای برخورد با برخی موارد در شیروان وجود ندارد که در صورت عدم برخورد قاطع، این موضوع می‌تواند هزینه‌های زیادی را بر جامعه تحمیل کند.

وی در ارتباط با گزارش عملکردی که در اواخر سال گذشته انتشار و توزیع شد و متعاقب آن برخی افراد شائبه‌های تبلیغاتی بودن آن را مطرح کردند، یادآور شد: طبق قانون شهرداری و شورای شهر می‌تواند هر 6 ماه گزارش عملکرد در قالب چاپ بروشور، مصاحبه مطبوعاتی و... به مردم ارائه کنند؛ از این رو این اقدام در این راستا و چهارچوب انجام شد.

* دوره سوم شورای شهر جزو سالم‌ترین شوراها در ایران

عضو شورای اسلامی شهر شیروان با اشاره به عملکرد خوب دوره سوم شورا ، تصریح کرد : مردم شیروان با گلچین کردن پنج نفر از اعضای این دوره از بین 62 نفر کاندیدای شورای شهر، رأی به گفتمان رایج دادند تا اعلام کنند شیروان نیاز به توسعه همه جانبه در همه بخش‌ها دارد.

چاره‌ساز همچنین از تخریب‌های بدون منطق و با هدف خاص بعضی افراد از عملکرد شهرداری و شورای شهر انتقاد کرد و گفت: باید از هر نهاد و دستگاه اداری انتظاراتی معقول و در حد توان آن نهاد داشت و از تخریب‌های یک‌جانبه و بدون تحقیق پرهیز کرد.

* نقش خبرنگاران در توسعه شیروان

منتخب مردم در دو دوره شورای اسلامی شهر شیروان با اشاره به اهمیت جایگاه خبرنگاران در جامعه تأکید کرد:  نقش خبرنگاران در توسعه این شهر اجتناب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران رکن چهارم دموکراسی در یک کشور هستند، اذعان داشت: این قشر باید چشم و گوش مردم باشند و تمامی حرکات ادارات را رصد کنند تا از وقوع بسیاری از معضلات در کشور جلوگیری شود.

چاره‌ساز در پایان تأکید کرد: با همیاری این قشر زحمتکش در جامعه می‌توانیم یک شهر پویا و بانشاط داشته باشیم.

انتهای پیام/63002/ذ40/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول