اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان:

123 کیلومتر ‌راه‌ روستایی در شیروان در دست اجرا‌ست

رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: 123 کیلومتر راه روستایی در این شهرستان در دست اجرا است.

123 کیلومتر ‌راه‌ روستایی در شیروان در دست اجرا‌ست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، عبدالرضا زراعتکار اظهار کرد: از این میزان 37 کیلومتر مربوط به منطقه قوشخانه، 45 کیلومتر مربوط به قرارگاه خاتم‌الانبیاء در منطقه قوشخانه و 41 کیلومتر در بخش مرکزی سرحد قرار دارد.

وی از اجرای یک کیلومتر روکش آسفالت بزرگراه‌ها خبر داد و گفت: هزار و 600 متر مکعب رسوب‌برداری و تخلیه آبروها، 50 کیلومتر بوته‌کنی راه‌های روستایی حوزه استحفاظی، 350 کیلومتر اصلاح شیب شیروانی و 250 کیلومتر شانه‌زنی راه‌های حوزه استحفاظی را از اقدامات سه ماهه نخست امسال عنوان کرد.

زراعتکار 250 کیلومتر پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی، 500 متر مکعب لق‌گیری و ریزش برداری، 548 هزار متر مربع میزان تسطیح حریم جاده‌های شهری و روستایی و 350 کیلومتر لایروبی و اصلاح کانال هدایت آب را از دیگر اقدامات انجام شده طی امسال برشمرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان از 50 مورد نصب و اجرای تابلوهای مسیر نما در راه‌های شهری و روستایی، 21 مورد شناسایی ساخت و سازهای غیر مجاز و هشت مورد رفع تجاوزات به حریم راه‌ها از ابتدای امسال در این شهرستان خبر داد.

زراعتکار گفت: 15 مورد نصب و اجرای تابلوهای اخطاری، 10 مورد نصب و اجرای تابلوهای انتظامی، هزار و 200 متر مربع لکه گیری محورهای آسفالتی، 600 متر نصب و اجرای گاردریل و 84 هزار و 500 متر خط‌کشی راه‌های آسفالته روستایی از دیگر کارهای انجام شده امسال است.

شهرستان شیروان 830 کیلومتر راه ارتباطی دارد که تاکنون 315 کیلومتر آن آسفالت شده است.

انتهای پیام/63002/‌ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول