اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیروان:

زیرساخت‌های بهداشت و درمان شیروان ضعیف است

فرماندار شیروان با اشاره به ضرورت احداث مراکز بیمارستانی و درمانی در این شهرستان گفت: اکنون زیرساخت‌های بهداشت و درمان در این شهرستان ضعیف است.

زیرساخت‌های بهداشت و درمان شیروان ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، عبدالصمد صفرنژاد بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان اظهار کرد: همین عامل باعث عقب‌ماندگی شیروان در بخش‌های مختلف به ویژه در عرصه سلامت و بهداشت شده است.

وی افزود: باید مسئولان صرفاً به زمان مدیریت خود نگاه نکنند بلکه باید با برنامه‌ریزی چشم‌انداز چند ساله را پیش‌بینی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شیروان پیشرفت این شهرستان را در گرو استفاده از تمام پتانسیل‌های بومی و ظرفیت‌های شهرستان عنوان کرد و گفت: همه باید با نگاه‌های مثبت و از تمام پتانسیل‌های بومی و ظرفیت‌های شهرستان نهایت استفاده را ببرند.

رئیس شورای بهداشت و درمان شیروان با اشاره به برخورداری این شهرستان از تنها یک بیمارستان اظهار کرد: بیمارستان یکی از نمادهای هر شهرستان محسوب می‌شود و باید از جایگاه‌ خوبی برخوردار باشد.

وی اظهار امیدواری کرد تا با تکمیل پروژه بیمارستان در حال ساخت بسیاری از مشکلات درمانی منطقه حل شود.

نماینده عالی دولت در شیروان همچنین بر ضرورت همکاری دولتمردان در تسریع اجرای این پروژه تاکید کرد.

وی در بخش دیگری بر توجه به اخلاق پزشکی تاکید کرد و گفت: در حرفه پزشکی نباید سرعت فدای دقت و صحت عملکرد شود.

صفرنژاد همچنین با انتقاد از اینکه نگاه برخی از مسئولان به پست‌های سازمانی نگاه سیاسی شده است، یادآور شد: با این نگاه متأسفانه خدمت رسانی به مردم کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

امام جمعه شیروان هم در این آیین از امنیت و سلامت به عنوان دو نعمت مهم یاد کرد و گفت: بی‌گمان سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و درمان هزینه نیست بلکه به عنوان یک ثروت جاودانه در جامعه باقی خواهد ماند.

حجت‌الاسلام حسین کوثری اظهار کرد: دنیا زمانی برای انسان لذت بخش است که همه از سلامت کامل برخوردار باشند.

وی همچنین با قدردانی از خدمات رئیس سابق این بیمارستان در خدمت‌رسانی به مردم، تصریح کرد: به طور حتم قیمت و ارزش هر فرد در جامعه بستگی به خدمتگزاری و مفید بودن آن دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان خاطرنشان کرد: احیای یک فرد در جامعه، احیای یک کشور محسوب می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری شیروان هم در این مراسم گفت: مقوله سلامت و دسترسی مردم به خدمات بخش سلامت از رویکرد بخش بهداشت و درمان این شهرستان است.

حسین زارع با تقدیر از تلاش‌های رئیس سابق امام خمینی (ره) گفت : علی رغم مشکلات متعدد، خدمات ارزشمندی در زمان مسئولیت این خدمتگزار شاهد بوده که از آن جمله آن به حداقل رساندن مشکلات درمانی بود.

این مسئول در بهداشت و درمان شیروان اضافه کرد: این شهرستان از جمله شهرستان‌های مهم و تأثیرگذار در سطح استان و در مسیر زائرین امام رضا (ع) بوده که رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان آن امری ضروری است.

وی تصریح کرد: مردم شیروان انتظار دارند با همان عزم به مشکلات بیمارستان فعلی این شهرستان نیز توجه شود تا ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ارتقا یابد.

به گزارش فارس، در این آیین ضمن قدردانی از خدمات سه ساله بهمن جعفری، رئیس پیشین بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان، سیدرضا حسینی به عنوان سرپرست جدید این بیمارستان به حاضران معرفی شد.

به گزارش فارس، حسینی دارای مدرک تخصصی در گرایش داخلی است.

آیین تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان در محل سالن اجتماعات مرکز بهداشت این شهرستان برگزار شد.

شیروان بعد از بجنورد به عنوان بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر خراسان شمالی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/63002/‌ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول