اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس عنوان کرد

مقابله با اجرای سرعت‌گیرهای غیراستاندارد در استان فارس

استاندار فارس گفت: استاندارد اجرای سرعت‌گیر در شهرها باید به تمام شهرستان‌ها ابلاغ و با اجرای سرعت‌گیرهای غیراستاندارد مقابله شود.

مقابله با اجرای سرعت‌گیرهای غیراستاندارد در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، مهندس حسین صادق‌عابدین در شورای ترافیک این استان با بیان این که اجرای هرگونه سرعت‌گیر در جاده‌های فارس باید با تصویب کمیسیون ایمنی راه‌ها صورت گیرد، اظهار داشت: با هرگونه اجرای سرعت‌گیر غیراستاندارد در جاده‌های این استان برخورد می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در فارس خواستار مشارکت اداره کل راه و شهرسازی و پلیس این استان در زمینه مقابله با ساخت سرعت‌گیرهای غیراستاندارد در سطح استان فارس شد و خاطرنشان کرد: استاندارد اجرای سرعت‌گیر در شهرها باید به تمام شهرستان‌ها ابلاغ شده و درخواست‌های اجرای سرعت‌گیر پس از تصویب در شورای ترافیک شهرستان‌ها برای تایید به شورای ترافیک این استان ارسال شود.

استاندار فارس با اشاره به جمع‌آوری سرعت‌گیرهای غیرایمن در بلوار چمران شیراز، خواستار کنترل ترافیک این محور به وسیله مرکز کنترل ترافیک شیراز به منظور مقابله با تخلفات رانندگی و کاهش تصادفات شد.

وی با تاکید بر همکاری شهرداری شیراز و نیروی انتظامی برای مقابله جدی با مزاحمان نوامیس مردم در سطح خیابان‌ها، افزود: خودروهایی که در خیابان‌ها اقدام به ایجاد مزاحمت برای بانوان کنند باید توقیف شده و با جریمه‌های نقدی سنگین و انتقال خودرو به پارکینگ‌های روباز، تنبیه شوند.

در این جلسه موضوع اجرای طرح محدوده ترافیک شیراز و آمادگی‌های لازم برای آغاز این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2448/ط/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول