اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفت

برگزاری کارگاه‌های معرفت‌افزایی اساتید

سومین جلسه از سلسه کارگاه‌های هم‌اندیشی و معرفت افزایی اساتید در قالب طرح ضیافت اندیشه ویژه هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

برگزاری کارگاه‌های معرفت‌افزایی اساتید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سومین جلسه از سلسله کارگاه‌های هم‌اندیشی و معرفت‌افزایی اساتید در قالب طرح ضیافت اندیشه امروز پنجشنبه 10 مرداد ماه جاری به همت معاونت اساتید این نهاد برگزار شد.

این کارگاه‌ها در سالن اخلاق پزشکی دانشکده‌ پزشکی ویژه اساتید هیئت علمی و با سخنرانی استاد سید ضیاء‌الدین تابعی آغاز شد و پیرامون موضوعاتی از قبیل مهدویت با رویکرد هستی‌شناسی، معرفت‌شناسی و انسان‌شناسی و مباحث کاربردی مانند اخلاق حرفه‌ای در سلامت جسم و فکر بیماران، بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.

آشنایی و ارتقای اساتید دانشگاه علوم پزشکی با مباحث دینی از جمله سیاست‌گذاری‌های این معاونت بوده و ادامه این سلسله کارگاه‌ها از بیستم مرداد ماه جاری همزمان با شروع طرح ضیافت خواهد بود.

علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر از ثبت نام طرح ضیافت به سایت نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز به آدرس http://nahad.sums.ac.ir  مراجعه و یا با شماره‌های 2122535 و 09171072290 تماس گیرند.

انتهای پیام/2448/ق/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول