اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

همه مردم در برابر مسئله فلسطین مسئول هستند

نماینده مردم قزوین‌،‌ البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی همه مردم را در برابر مسئله فلسطین مسئول دانست و گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس حداقل کاری است که هر فردی می‌تواند انجام دهد.

همه مردم در برابر مسئله فلسطین مسئول هستند

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اهمیت حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: قدس متعلق به جهان اسلام است و در نتیجه روز قدس نیز به همه مسلمانان تعلق دارد.

وی افزود: از آنجایی که قدس متعلق به جوامع اسلام است مسئولیت آن نیز به دوش همه مسلمانان قرار دارد و همه مسلمین در برابر این مسئله مهم مسئولیت سنگینی به دوش دارند.

نماینده مردم قزوین‌، ‌البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ هر فردی به هر نحوی که می‌تواند وظیفه شرعی دارد تا در زمینه قدس تلاش کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حداقل کاری که مردم در خصوص این مسئولیتی که به گردن دارند، می‌توانند انجام دهند، همین حضور در راهپیمایی روز قدس است.

حسینی عنوان کرد: همدردی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین از خروجی‌های مثبت شرکت با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس است.

وی با اشاره به احادیث و روایاتی که از پیامبر و ائمه معصومین در خصوص یاری‌رسانی به دیگر مسلمانان عنوان شده، تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) می‌فرمایند: «من سمع مسلما یونادی یاللمسمین فلم یجبه فلیس به مسلم» یعنی هرکس بشنود صدای مسلمانی را که فریاد می‌کند یاللمسلمین مسلمانان به فریاد من برسید و او را کمک نکند دیگر مسلمان نیست.

نماینده مردم شهرهای قزوین‌، ‌البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: 60 سال است که فلسطین و فلسطینی‌ها یاللمسلمین سر می‌دهند و آن بزرگمردی که این فریاد را زنده کرد، امام خمینی (ره)‌بود که با این ابتکار درخور توجه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کرد.

حسینی با اشاره به مزیت‌های حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: همین حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار نسبت به رژیم خونخوار صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین کمر اسرائیل را خواهد شکست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه امروز به واسطه افزایش رسانه‌های جمعی،‌ جهان همانند دهکده‌ای کوچک است که اخبار در آن به سرعت منتشر می‌شود، ابراز داشت: بی‌تردید پشتیبانی مردم انقلابی ایران از مظلومان فلسطینی همانند 34 سال قبل امید مظلومان جهان و بخصوص فلسطینی‌ها را برای مقاومت برابر زورگویی‌های صهیونیست‌ها بیشتر می‌کند.

حسینی در خاتمه ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام کرد: مسئولان و بنده نیز به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی فردا دوشادوش مردم ولایتمدار قزوین در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/2667/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول