اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف مردم انجام شد

وداع غم‌بار خوزستانی‌ها با مادر شهید مسعود مجدم

مادر شهید مسعود مجدم پس از سال‌ها انتظار به فرزند شهیدش پیوست و در بهشت میهمان او شد.

وداع غم‌بار خوزستانی‌ها با مادر شهید مسعود مجدم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پیکر مادر محترمه شهید مسعود مجدم که دار فانی را وداع گفته بود، عصر امروز در اهواز تشییع شد؛ در مراسم تشییع مادر شهید مسعود مجدم جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، اقشار مختلف مردم و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو اهواز حضور داشتند.

پیکر این بانوی مؤمنه و شهیدپرور پس از تشییع و سپس به بهشت‌آباد اهواز منتقل و در قطعه یک گلزار شهدا در کنار شهیدان گلگون کفن آرام گرفت.

مرحومه خانم ایران مجدم مادر گرامی شهید مسعود مجدم، پس از سال‌ها فراق فرزند در سن 76 سالگی و براثر بیماری قلبی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شهید مسعود مجدم در سیزدهم خرداد سال 1339 در اهواز دیده به جهان گشود که تولدش باعث خوشحالی خانواده‌اش شد.

این جوان اهوازی، با آغاز تجاوز رژیم بعث عراق به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران، لباس رزم پوشید و به صف رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل پیوست.

سرانجام شهید مسعود مجدم در تاریخ 28آذر سال 1359 و در‌‌ همان ماههای نخستین جنگ تحمیلی در منطقه سوسنگرد بر اثر اصابت ترکش خمپاره به فیض شهادت نایل شد.

پیکر این جوان برومند اهوازی به زادگاهش منتقل شد و پس از تشییع توسط دوستان و همشهریانش، در گلزار شهدای اهواز و در کنار دیگر شهدا آرام گرفت.

انتهای پیام/72010/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول