اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی در مرودشت صورت گرفت

تجلیل از خادمان و فعالان حوزه قرآنی مرودشت

به مناسبت ماه ضیافت الهی 67 نفر از خادمان، قاریان و حافظان حوزه قرآنی طی مراسمی در مرودشت تجلیل شدند.

تجلیل از خادمان و فعالان حوزه قرآنی مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، فرماندار این شهرستان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: قرآن سند زندگی و منشور سعادت دنیا و آخرت ما است و باید این وحی الهی هرچه باشکوه‌تر در فرهنگ دینی ما مورد تکریم و تعظیم قرار گیرد.

سید‌یدالله حسینی افزود: در این همایش از افرادی که در گفتمان‌سازی قرآن در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند تجلیل شد تا بتوانیم با زمینه هرچه بهتر و مطلوب‌تر فعالیت‌های قرآنی را فراهم و فرهنگ قرآنی را بیش از پیش در جامعه نهادینه کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مرودشت که مسئولیت این همایش را به عهده داشت نیز با اشاره به این که بیست و دوم ماه مبارک رمضان هر سال به عنوان روز تجلیل از خادمان، قاریان و فعالان حوزه قرآنی نامگذاری شده است، از ثبت این روز در تقویم مذهبی مرودشت خبر داد و گفت: هدف از تشکیل ستاد تجلیل از خادمان و فعالان حوزه قرآنی و ثبت آن در تقویم مذهبی این شهرستان جلوگیری از موازی‌کاری و پراکنش اجرای برنامه‌ها و متمرکز کردن مسابقات و ایجاد انگیزه و انس با قرآن بین عموم است.

محمد خسروانی اضافه کرد: قرآن کریم در پایدارسازی زندگی اجتماعی نقش موثری دارد و صرف نظر از تمام نکات و جلوه‌های هدایتی باید در حاکمیت جامعه نیز فرهنگ قرآنی را رعایت کرد.

لازم به ذکر است ، تلاوت زیبای قاری برجسته مصری و یکی از قاریان به نام این شهرستان و همچنین همخوانی گروه تواشیح بقیة‌الله زینت‌بخش این مراسم معنوی و روحانی بود.

در پایان این مراسم 67 نفر از فعالان و خادمان قرآنی با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل شدند.

انتهای پیام/2448/ق20/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول