اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان نظام مهندسی کشاورزی:

آزادی قدس شریف، تمام مستکبران را زمین‌گیر می‌کند

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: آزادی قدس شریف و سرزمین فلسطین از یغمای شیاطین روزگار سبب می‌شود تا این جلادان در اهداف خود زمین‌گیر شوند.

آزادی قدس شریف، تمام مستکبران را زمین‌گیر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در بیانیه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل که عصر امروز در آستانه روز جهانی قدس صادر شد، آماده است: اینک ماییم و سرزمین خون رنگ فلسطین، ماییم با همه فریادهایمان در گلو، با پژواک صداهایمان با دست‌هایی که دست‌های گرم جوانان و همه مردم فلسطین را جستجو می‌کند با گام‌هایی که پا به میدان می‌گذارد، ماییم و مسجدالاقصی و روز جهانی قدس، با زبان‌های روزه‌دار آزادی فلسطین و قدس عزیز را در همه گیتی فریاد می‌زنیم.

در بخشی از این بیانیه آمده است: مرگ بر اسرائیل شعار دیروز، امروز و فردای ماست آن حکومت غاصب که با حمایت آشکار استعمارگران کهنه و نو در زمین مقدس و پاکی را که زادگاه زایش ادیان بزرگ الهی و قبله دوم مسلمانان جهان است به تسخیر خود در آورد و میلیون‌ها فلسطینی را آواره شهرها و روستاهای دور کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این بیانیه آمده است: ‌آن نظام نژادپرستی که با تکیه بر زر، زور و تزویر قلب‌های پاک کودکان فلسطینی را از هم درید و مادران سالخورده بسیاری را به سوگ و ماتم عزیزانشان نشاند؛ آن صهیونیسم غاصب همواره دشمن اسلام، ما و همه مردم مسلمان و آزادیخواه جهان است.

در ادامه تصریح شده است: در روز جهانی قدس اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل همگام با ملت آزاده، مؤمن، خداجو و حق‌طلب ایران اسلامی به خیابان‌های شهرمان که به رنگ آزادی است، می‌آییم و بار دیگر مشت‌هایمان را گره می‌کنیم و همراه با فلسطینیان در بند، آزادی قدس را طلب می‌کنیم، باشد که این سرزمین خدایی با اتحاد مسلمانان و ملت‌های آزادیخواه دنیا هر چه سریع‌تر از یوغ استکبار و استثمار جهانی رهایی پیدا کند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ملت ایران برای همیشه در طول تاریخ مدافع مظلومان و انسان‌های آزادیخواه و حری است که بدون چشم‌داشت خاص از آرمان قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کند و به این دفاع جانانه خود نیز افتخار کرده و می‌بالد.

انتهای پیام/62003/ط/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول