اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف نور:

روز قدس روز بیداری اسلامی به نفع مقاومت است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نور گفت: روز قدس روز بیداری اسلامی به نفع مقاومت فلسطین است.

روز قدس روز بیداری اسلامی به نفع مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام عبدالله ولی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد بزرگداشت روز قدس در این شهرستان بیان داشت: نیت رژیم صهیونیستی از اشغال فلسطین تنها تصاحب این سرزمین نبود، بلکه تسلط بر کشورهای مسلمان دیگر بود اما ظهور انقلاب شکوهمند ایران اسلامی مانعی برای نیات پلید و شوم رژیم صهیونیستی شد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با قدرت خود استکبار و ایادی آن و رژیم صهیونیستی را به چالش کشید و اکنون فلسطینی‌ها تنها امید خود را در ایران اسلامی می‌بینند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نور اظهار کرد: کشورهای عربی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهند، بلکه در مقابل آنان و همسو با اسرائیل غاصب شده‌اند و در مقابل حرکت کاروان‌های آزادی با قوم‌ها و ادیان مختلف در برابر رژیم صهیونیستی و دفاع از فلسطینی‌ها برگرفته از آزادی‌خواهی ملت مسلمان ایران اسلامی است.

ولی‌نژاد روز قدس را روز دفاع از مظلوم در برابر غاصبان دانست و ادامه داد: اکنون روز جهانی قدس مرزها را درنوردیده و فرهنگ استکبارستیزی از ایران اسلامی به تمام جهان صادر شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نور تصریح کرد: قدس تنها متعلق به یک قشر یا قوم خاص نیست، بلکه متعلق به دنیای اسلام است و در این راستا روز جهانی قدس فرصتی مهم برای دفاع از حقوق مسلمانان مظلوم فلسطین است.

ولی‌نژاد خاطرنشان کرد: ابراز انزجار از استکبار و ایادی آن که دست به دست هم داده‌اند تا حقوق مسلمانان را ضایع کنند، به عنوان وظیفه‌ای الهی محسوب می‌شود.

وی اذعان داشت: پرداختن به امر قدس حائز اهمیت بوده و در این راستا هر گونه حرکتی در راستای دفاع از حقوق قدس و فلسطین به عنوان اصلی‌ترین مساله، وظیفه تک تک مسلمانان است.

رئیس اوقاف نور برگزاری گسترده و باشکوه راهپیمایی روز قدس را مهم دانست و گفت: حضور گسترده در این روز نشانگر اتحاد مسلمانان با ملت مظلوم فلسطین است.

ولی‌نژاد با اعلام اینکه روز قدس به خوبی در کشور ما جا افتاده است، افزود: روز قدس در ایران با حضور همه قشرها هر ساله برگزار می‌شود و اکنون انزجار از رژیم صهیونیستی در همه کشورها افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/86023/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول