اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرهنگیان فیروزکوهی:

انسجام مسلمانان تا آزادی کامل قدس شریف باید ادامه یابد

آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه با صدور بیانیه‏ای به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس شریف، بر اتحاد و انسجام مسلمانان تا آزادی کامل قدس شریف تاکید کرد.

انسجام مسلمانان تا آزادی کامل قدس شریف باید ادامه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، در این بیانیه آمده است: روز قدس، روز تجدید میثاق با حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از آرمان‏های مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی و آزادی‏خواهان جهان است.

در این بیانیه، روز جهانی قدس یادگار حضرت امام خمینی (ره) و احیاگر روحیه همدلی، همبستگی و اتحاد میان مسلمانان جهان عنوان شده و آمده است: تاثیر نرم‏افزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به قدری بالا و مهم است که صهیونیست جهانی و ایادی این شیطان بزرگ از ماه‏ها قبل برای مختل و کم‏اثر کردن آن طراحی و برنامه‏ریزی می‏کنند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده که سناریوی امسال آن دیوصفتان، طرح سازش و مذاکرات رژیم غاصب صهیونیستی با مردم ستم‏دیده فلسطین است که با محوریت طراح اصلی فتنه‏ها و شرارت‏های جهان یعنی آمریکای ستمگر در حال پیگیری است.

در این بیانیه خواسته شده تا مسلمانان جهان با همبستگی و اتحاد همیشگی خویش، با پیروی از فرمان حضرت امام راحل و منویّات به روز مقام معظم رهبری، ولی امر مسلمین جهان با حضور گسترده در مراسم راهپیمایی این روز بزرگ موجبات شکست صهیونیسم جهانی را فراهم کنند.

در خاتمه این بیانیه ابراز امیدواری شده است تا به زودی روزی فرا رسد که شاهد جشن آزادی و استقلال همه جانبه سرزمین فلسطین قبله نخست مسلمانان جهان باشیم.

انتهای پیام/2568/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول