اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجمع عالی بسیج عشایری استان کرمانشاه:

آرمان آزادی قدس شریف را هرگز فراموش نخواهیم کرد

مجمع عالی بسیج عشایری استان کرمانشاه از عموم مردم کرمانشاه برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به ‌عمل آورد.

آرمان آزادی قدس شریف را هرگز فراموش نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجمع عالی بسیج عشایری استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم کرمانشاه برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به‌ عمل آورده است.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر عشایر حماسه‌ساز ایران اسلامی، مرزداران جان برکف خطه غرب در کنار ملت سربلند ایران که همواره پشتوانه راسخ و سدی محکم در مقابله با هجمه‌های مخالفان با نظام اسلامی هستند با حضور یک‌پارچه و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز قدس ضربه سختی بر پیکره استعمار و استکبار خواهند زد و راه زوال آن‌ها را هموارتر خواهند کرد.

این بیانیه می‌افزاید: قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی است و روز قدس نماد آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و هم‌دلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته و لبیک‌گویان به فریاد همیشه خروشان امام خمینی (ره) برای آزادی بیت‌المقدس، ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌خواهان عالم بکشند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نهال مقاومتی که ایران اسلامی در دل ملت‌های مسلمان به ودیعه نهاده اکنون به درخت تنومندی بدل گشته که طومار طرح‌های خاورمیانه جدید کاخ سفید را با پنجه نیرومند خود در هم پیچیده و هیمنه پوشالی استکبار را در جنگ‌های 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه به سخره گرفته و اینک که موج بیداری اسلامی در منطقه فراگیر شده و اعتراضات مردمی تا قلب اروپا به پیش رفته و زلزله‌ای سیاسی در بدنه استکبار جهانی انداخته، شمارش معکوس برای نابودی رژیم غاصب اسرائیل آغاز شده است.

مجمع عالی بسیج عشایری استان کرمانشاه از مردم فهیم، آگاه و عشایر همیشه بیدار استان کرمانشاه دعوت کرده با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغال‌گر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/2700/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول