اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرماندار شهرستان اراک

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان اراک اعلام شد

فرماندار اراک گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس راس ساعت 11 صبح روز جمعه از مسیر میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل‌الله نوری و میدان سرداران به سمت مصلی بیت‌المقدس شهرستان اراک برگزار می‌شود.

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان اراک اعلام شد

مسلم پورقاسمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در روز قدس مسلمانان جهان به دور از ملیت، مذهب و نژاد مظلومیت پاره تن اسلام را یکپارچه فریاد می‌زنند و بیداری و حضور خود در حمایت از فلسطین مظلوم را به جهانیان اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی پرچم‌دار روز قدس است، تصریح کرد: روز قدس یکی از نقاط عطفی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با تدبیر امام راحل در میان ملت‌های مسلمان نهادینه شد که زنده نگه‌‌داشتن آن وظیفه ملت‌های اسلامی است.

فرماندار اراک ادامه داد: روز جهانی قدس تبلور این حقیقت بزرگ است که جبهه استکبار و صهیونیسم در پیشگاه ملت‌های آزاده جهان در انزوای کامل قرار دارند و در موضوع فلسطین یک اجماع بزرگ جهانی نیز شکل گرفته است.

پورقاسمیان با بیان اینکه روز جهانی قدس موجب وحدت و همگرایی استراتژیک میان کشورهای اسلامی شده است، اظهار داشت: روز جهانی قدس، عرصه مشترک وحدت و انسجام میان ملت‌های مسلمان به ویژه آوردگاه روز جهانی قدس سپر امنیت‌آفرین جامعه جهانی اسلام در برابر فتنه‌افروزی‌ها و توطئه‌های دشمنان در منطقه است.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در اراک بیان داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر اراک راس ساعت 11 صبح روز جمعه از مسیر میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل‌الله نوری و میدان سرداران به سمت مصلی بیت‌المقدس با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه این شهر برگزار می‌شود.

فرماندار اراک گفت: روز قدس حماسه‌ماندگار خمینی کبیر برای رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیسم و پایان دادن به درد و رنج مردم مظلوم فلسطین و محو رژیم اشغالگر قدس است.

انتهای پیام/87005/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول