اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف شهرستان گناباد:

مسابقه مفاهیم قرآن در گناباد برگزار شد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناباد گفت: مرحله نخست مسابقه مفاهیم قرآن ادارات گناباد برگزار شد.

مسابقه مفاهیم قرآن در گناباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، رضا طالبیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله نخست رشته مفاهیم قرآن کریم ویژه کارکنان ادارات از کتاب کوثر قرآن نوشته حجت‌الاسلام محسن قرائتی با همکاری ادارات گناباد برگزار شد.

وی تصریح کرد: کتاب کوثر قرآن ویژه سی و ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم استان خراسان‌رضوی در رشته مفاهیم قرآنی، در اختیار 90 اداره، نهاد، موسسه دولتی و بانک‌ها قرار گرفت که به‌صورت کتبی و توسط خود ادارات برگزار شد.

در ادامه، محمدعلی گنابادی، مسئول روابط عمومی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش گناباد عنوان کرد: در این مسابقه حدود 120 نفر از فرهنگیان مرد و زن شهرستان به خاطر عشق و علاقه‌ای که به قرآن دارند در ماه مبارک رمضان، در آزمون کتبی شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر 5 هزار دانش‌آموز و والدین آنها و همکاران فرهنگی آموزش و پرورش در سی و ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم اوقاف در یکی از رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ و مفاهیم تخصصی قرآنی در دو مقطع سنی بزرگسال و شکوفه‌ها شرکت کرده‌اند که این خود نوید یک مسابقه مهم و حضور با کیفیت بین همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان دارد تا قرآن را در زندگی سرمشق خود قرار دهند و از معارف قرآنی بتوانند به نحو احسن استفاده کنند.

انتهای پیام/70006/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول