اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان و برای دومین بار

مسابقات قرآنی ندای آسمانی امداد برگزار شد

همزمان با ماه ضیافت الهی، دومین دوره مسابقات قرآنی ندای آسمانی امداد در استان اردبیل برگزار شد.

مسابقات قرآنی ندای آسمانی امداد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ظهر امروز در جریان برگزاری این مسابقه قرآنی اظهار داشت: همزمان با ماه نزول قرآن و ایام قدر با حضور 15 نفر از امدادگران و نجات‌گران پایگاه‌های جاده‌ای اردبیل و شعب تابعه مسابقات در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

بهرام غیبی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات امدادگران و نجات‌گران شرکت‌کننده در سه رشته قرائت، حفظ و تفسیر باهم به رقابت پرداختند.

وی یادآور شد: این مسابقات در دو سطح استانی و کشوری با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در بین امدادگران و نجات‌گران برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اذعان داشت:‌ برگزاری این مسابقات روحیه مضاعفی را برای انجام کارهای قرآنی، تربیتی و فرهنگی فراهم آورده تا فضای متفاوتی را در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر شاهد باشیم.

غیبی، توسل و تمسک به کلام الهی را نجات‌بخش و گشاینده بسیاری از گرفتاری‌ها و معضلات اعلام کرد و افزود: امدادگران ما با تلاوت قرآن و انس با این کلام الهی در حقیقت خود را ساخته و پرداخته برای حضور در مسابقات و برنامه‌های معنوی و ارزشی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این دوره از مسابقات از منتخبان تجلیل شد و نفرات اول تا سوم هر رشته به مرحله کشوری راه یافتند.

در رشته قرائت شهروز فاتح، عباس فلکی و خسرو الواری در رشته حفظ، حمید صباحی، بنیامین سرایی و در رشته تفسیر بابک رضایی‌افشار، روح‌الله صادقی‌فر و دانش هادی‌زاده موفق شدند در جایگاه‌های ممتاز و شاخص قرار گیرند.

انتهای پیام/62005/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول