اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه قوچان:

4500 نفر در مسابقات قرآن کریم قوچان ثبت نام کردند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قوچان گفت: چهار هزار و 500 نفر در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان قوچان ثبت‌نام کردند.

4500 نفر در مسابقات قرآن کریم قوچان ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، حجت‌الاسلام سید عبدالحمید رحمانی ظهر امروز در جلسه ستاد قرآنی شهرستان قوچان با اشاره به تشکیل ستاد ویژه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن در سطح شهرستان، اظهار داشت: وظیفه مسئولان در هر رده‌ای ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه بوده که تلاوت قرآن سهم بزرگی در گسترش فرهنگ قرآنی و آکنده شدن فضای اجتماعی به معارف این فرهنگ را دارد.

رحمانی با اشاره به تشکیل هفت کمیته برای برپایی سی‌ و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهرستان قوچان تصریح کرد: تاکنون فقط فعالیت سه کمیته دانش‌آموزی، ادارات و نیروهای مسلح با مجموع چهار هزار و 500 نفر ثبت‌نام کننده به دبیرخانه ستاد ارسال شده و متاسفانه دیگر کمیته‌ها هیچ‌گونه گزارش‌کاری ارائه نداده‌اند.

وی با بیان این مطلب که سهمیه شهرستان در مسابقات نزدیک به 14هزار نفر است، یادآور شد: برای انجام یک حرکت اساسی در سطح شهرستان باید کار قرآنی انجام داد تا بتوانیم در بحث قرآنی نیز در سطح خراسان‌رضوی از دیگر شهرستان‌ها پیشتاز باشیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قوچان گفت: برای تشویق مردم و جوانان برای گرایش بیشتر به سمت قرآن کلاس‌های طرح حفظ رایگان در چهار بقعه متبرکه تشکیل شده که در همین راستا همزمان با شب‌های قدر از میثم تمار قاری برجسته عراقی دعوت به عمل می‌آوریم.

رحمانی یادآور شد: برای ایجاد شور و شعور در میان مردم ولایتمدار قوچان از قاری برجسته جهان اسلام محمود شحات انور دعوت به عمل آمد که با استقبال خوب مردمی همراه بود.

انتهای پیام/70002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول