اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف داورزن:

آمار ثبت‌نام مسابقات قرآن داورزن در خراسان‌رضوی بی‌نظیر است

سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف داورزن گفت: آمار ثبت‌نام مسابقات قرآن در این شهر یک دوم سهمیه اعلام شده است که در سطح استان خراسان‌رضوی بی‌نظیر است.

آمار ثبت‌نام مسابقات قرآن داورزن در خراسان‌رضوی بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از داورزن، محسن گلستانی عصر یکشنبه در جلسه بازدید مسئولان داورزن از دفتر قرآنی این شهرستان، اظهار داشت: این حضور پشت‌گرمی برای اعضای دفتر قرآنی است و شور و نشاط خوبی را در جامعه قرآنی ایجاد می‌کند.

فرماندار شهرستان داورزن نیز ضمن خداقوت به اعضای دفتر قرآنی از آنها قدردانی کرد و اظهار داشت: فعالیت و تلاش شما زمینه را برای پیشرفت‌های قرآنی در شهرستان فراهم می‌کند و این مهم جایگاه ویژه‌ای را برای شهرستان به‌وجود می‌آورد.

اسماعیل غفاری اضافه کرد: باید شرایط را برای قرآن‌پژوهان به‌‌ویژه حافظان به نحو احسن فراهم کنیم تا کار به‌طور تکلیفی ادا شده و مشکلات مردم به صورت ریشه‌ای حل و فصل شود.

عضو دفتر قرآنی نیز طی گزارشی از روند کار گفت: ثبت‌نام از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز شده است و تا کنون یک هزار و 530 نفر ثبت‌نام شده‌اند.

محبوبه داورزنی ادامه داد: پیشرفت خوبی در حفظ داشته‌ایم و اکنون یک نفر مربی بومی حافظ 20 جزء قرآن کریم و 15 تا20 نفر حافظ یک و دو جزء هستند.

وی عنوان کرد: شرکت مدیران و مسئولان در مسابقات تاثیر به‌سزایی در جامعه دارد.

این عضو دفتر قرآنی از تهیه هزار جلد کتاب برای مسابقات در رشته مفاهیم خبر داد و متذکر شد: این تعداد با پیگیری و همت اداره اوقاف تهیه شده و امید است با همکاری بیشتر دهیاران و شورای اسلامی شهر و روستا در کل شهرستان بیش از سهمیه ثبت‌نام کنیم.

رمضانی، رئیس شورای اسلامی شهر داورزن نیز اظهار کرد: جوایزی را از طرف شورا و شهرداری برای مسابقه‌دهندگان در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/70002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول