اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

روز قدس روز وحدت امت اسلام در مقابل ستمکاران جهانی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: روز قدس روز وحدت امت اسلام در مقابل ستمکاران جهانی است و در این روز شعارهای وحدت‌آمیز در راستای آزادی قدس در سراسر جهان طنین‌انداز خواهد شد.

روز قدس روز وحدت امت اسلام در مقابل ستمکاران جهانی است

سعید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: روز قدس روز مبارزه با ستمگران و روز حمایت از مظلومان آواره فلسطین است که همه مسلمانان جهان باید در این روز به خیابان‌ها آمده و نفرت خود را از اسرائیل غاصب فریاد بزنند.

وی تصریح کرد: ملت سرافراز ایران اسلامی به عنوان پیشگام سایر ملت‌های بیدار و مسلمان جهان با شرکت در راهپیمایی روز قدس همچنان پرچم مبارزه با این رژیم جعلی را برافراشته نگاه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با تاکید بر اینکه روز قدس از ماهیت جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی تفکیک ناپذیر است، بیان داشت: مردم ایران دفاع از ارزش‌های فلسطین را هم‌پای دفاع از ارزش‌های انقلاب خود می‌دانند و با حضور گسترده در راهپیمایی قدس عشق و شور خود را به انقلاب و نظام نشان خواهند داد.

ملکی گفت: فردا و همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده جامعه ورزش این استان اعم از ورزشکار، مربی، داور، باشگاه‌داران، روسا و نائب‌روسای هیئت‌های مختلف همراه  با سایر مسلمانان جهان در پی ندای امام خمینی(ره) با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس وحدت مسلمین و دفاع از مظلومین جهان را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه مسلمانان باید برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته و تا نابودی صهیونیست از پای ننشینند، افزود: تاکید امام‌(ره) بر خطر رژیم صهیونیستی برای اسلام موجب شد تا همه مسلمانان با درک اهمیت روز قدس از این حرکت به عنوان فریضه‌ای دینی یاد کرده و همواره در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر جهان اسلام شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: روز قدس یکی از روزهای ماندگار در تاریخ اسلام است و برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

ملکی ادامه داد: ورزشکاران و جوانان استان مرکزی نیز با حمایت از اقدام قابل تحسین و عدالتخواهانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و بار دیگر ثابت خواهند کرد در همه صحنه‌های دفاع از اسلام و جهانی کردن انقلاب اسلامی حضور خواهند داشت و به واسطه توانایی و آمادگی جسمانی برای مقابله با استکبار جهانی تا نابودی اسرائیل جنایتکار و استقرار حکومت عدل الهی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/87002/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول