اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مؤسسه خیریه امام زمان(عج) فردوس خبر داد

توزیع 4500 وعده غذای گرم بین نیازمندان فردوس

مدیرعامل مؤسسه خیریه امام زمان(عج) فردوس از توزیع 4 هزار و 500 وعده غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

توزیع 4500 وعده غذای گرم بین نیازمندان فردوس

محمدحسین باکمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: نیکوکاران زیادی در شهرستان فردوس و نیز شهرهای همجوار هر ساله در یک اقدام خداپسندانه مبالغی را به منظور عقیقه، اطعام و افطاری در اختیار مؤسسه خیریه امام زمان(عج) فردوس قرار می‌دهند.

وی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، بیش از چهار هزار و 500 وعده غذای گرم بین نیازمندان شهر و روستاهای تابعه فردوس توزیع شده است.

مدیرعامل مؤسسه خیریه امام زمان(عج) فردوس افزود: در ماه مبارک رمضان امسال، تاکنون مبلغ 180 میلیون تومان از طریق افراد نیکوکار در اختیار مؤسسه قرار گرفته تا برای اطعام و افطاری افراد نیازمند هزینه شود.

باکمال تصریح کرد: غذای گرم پس از طبخ توسط رابطان افتخاری مؤسسه خیریه امام زمان(عج) در مناطق مختلف شهری و روستایی به صورت شبانه و با حفظ کرامت انسانی بین نیازمندان واقعی توزیع می‌شود.

توزیع 1500 کیلوگرم گوشت بین نیازمندان

وی همچنین از توزیع بیش از یک‌هزار و 500 کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان خبر داد و یادآور شد: در عید قربان سال گذشته از محل کمک‌های نیکوکاران تعداد 80 رأس گوسفند قربانی و مقدار یک‌هزار و 500 کیلوگرم گوشت بین نیازمندان شهر و روستا در بسته‌های یک کیلوگرمی توزیع شد.

مدیرعامل مؤسسه خیریه امام زمان(عج) فردوس با اشاره به فعالیت 15 ساله این مؤسسه، گفت: عمل به نیات خیرخواهانه خیران در ارتباط با عقیقه و اطعام نیازمندان، تامین بخشی از جهیزیه دختران محروم، تامین مسکن زوج‌های جوان، قربانی و کمک‌های موردی به فقرا از مهم‌ترین اهداف مؤسسه خیریه امام زمان(عج) است.

باکمال همچنین به فعالیت‌های دیگر مؤسسه خیریه امام زمان(عج) از دو سال گذشته تاکنون اشاره کرد و افزود: آموزش مهارت‌های زندگی، احکام و بهداشت خانواده با هدف ارتقای سطح فرهنگ خانواده‌های محروم و زوج‌های جوان از جمله این فعالیت‌هاست که اجرای آن سبب شده تا موسسه به عنوان مرجعی قابل اعتماد شناخته شود.

انتهای پیام/69007/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول