اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح مفتاح‌الجنه صورت گرفت

دیدار مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از نیازمندان بخش پاتاوه

مسئولین کهگیلویه و بویراحمد از خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد بخش پاتاوه (شهرستان دنا) در قالب طرح مفتاح‌الجنه دیدار کردند.

دیدار مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از نیازمندان بخش پاتاوه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه پاتاوه، بخشدار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از نیازمندان بخش پاتاوه، شهرستان دنا دیدار و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شدند.

عبدالمجید فرهادی در حاشیه این بازدید گفت: دلجویی از نیازمندان و رسیدگی به حال محرومان جامعه در قالب طرح مفتاح‌الجنه از مهمترین برنامه‌های اجرایی کمیته امداد امام خمینی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این طرح به منظور بازدید و سرکشی مسئولین ادارات از خانواده‌های ایتام و نیازمندان تحت حمایت و آشنایی با مشکلات خانواده‌ها و رفع مشکلات و نیازمندی‌های جامعه هدف صورت می‌گیرد.

وی اجرای این طرح را در راستای تاسی از ائمه اطهار و نهادینه کردن سیره امامان (ع) در سرکشی از خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت عنوان کرد.

فرهادی تصریح کرد: در این بازدید مشکلات مددجویان از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد نیازهای مددجویان براساس اولویت با مشارکت سایر ادارات مرتبط مرتفع شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که طرح مفتاح‌الجنه حلقه اتصال مسئولین، خیرین و مردم نیکوکار با محرومان جامعه است، گفت: همنشینی با فقرا، آشنایی مردم و مسئولین با مشکلات نیازمندان و شناسایی نیازهای افراد محروم و بی‌بضاعت و رفع مشکلات آن‌ها از دیگر اهداف اجرای این طرح به شمار می‌آید.

فرهادی در پایان تصریح کرد: در راستای اجرای طرح مفتاح‌الجنه 300 نفر از نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی بخش پاتاوه شهرستان دنا در شب 21 ماه رمضان با مشارکت بخشداری، شهرداری و شورای شهر و تعدادی از خیرین این بخش اطعام شدند. 

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول