اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گچساران عنوان کرد

ادامه طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان گچسارانی تا پایان ماه رمضان

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران گفت: طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان گچساران تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

ادامه طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان گچسارانی تا پایان ماه رمضان

امرالله فروزنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: بر اساس روایات و احادیث مختلف و همچنین تأکید قرآن ماه رمضان از برترین ماه‌ها بوده که این ماه منشأ خیر و برکت و تصفیه انسان‌ها است.

وی با اشاره به طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان در دهه کرامت ماه رمضان افزود: در همین راستا ضیافت افطاری 800 نفری افراد کم بضاعت و مددجویان کمیته امداد امام خمینی با همکاری حراست شرکت نفت گچساران برگزار شد.

فروزنده تصریح کرد: همزمان با برگزاری ضیافت افطاری 800 نفری در حسینیه امام صادق(ع) گچساران، طرح ضیافت افطاری 200 نفر از نیازمندان و افراد کم‌بضاعت در محل تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران گفت: افزون بر این نفرات حدود 200 وعده غذایی گرم نیز در میان افراد کم‌بضاعت و مستمند روستای بی‌بی جان آباد و آبشیرین توزیع شد که این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم خیر و خیرین گچسارانی نقش قابل توجهی در برگزاری مراسم‌های مختلف حمایتی از نیازمندان و ایتام این شهرستان دارند که کمیته امداد امام خمینی گچساران آمادگی کامل خود را در توزیع کمک‌های انسان‌ دوستانه مردم و خیرین گچسارانی به نیازمندان دارد.

وی با اشاره به طرح حمایتی مفتاح الجنه یادآور شد: طرح مفتاح‌الجنه از جمله طرح‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی بوده که در ماه رمضان اجرایی می‌شود.

فروزنده عنوان کرد: در این طرح مسئولان و خیران به دیدار خانواده‌های نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد رفته و از نزدیک در جریان مشکلات این خانواده‌ها قرار می‌گیرند.

مدیر کمیته امداد گچساران هدف از اجرای این طرح را آشنایی با مشکلات نیازمندان و ارائه راهکارهای عملی و اتخاذ تصمیمات مناسب برای برطرف شدن این مشکلات عنوان کرد.

این مسئول اذعان داشت: امسال نیز این نهاد در قالب طرح مفتاح‌الجنه به دیدار تعدادی از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد گچساران می‌رود.

وی با بیان این‌که همراهی و همکاری خیران و نیکوکاران در ارائه و اجرایی شدن طرح‌های حمایتی و خدماتی کمیته امداد نقش موثر و مهمی دارد، همکاری هر چه بیشتر خیران در این زمینه را خواستار شد.

انتهای پیام/82001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول