اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صحنه تاکید کرد

کمک به نیازمندان با الگوبرداری از سیره امام حسن (ع)

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: با توجه به تورم و گرانی کالاها و مواد غذایی در جامعه امروزی، بسیار پسندیده است که با الهام گرفتن از بخشش و بزرگواری امام حسن (ع) در پی دست‌گیری از مستمندان برآییم.

کمک به نیازمندان با الگوبرداری از سیره امام حسن (ع)

حجت‌الاسلام احمد زارعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: زندگی و رفتار امام حسن (ع) سرشار از نکات آموزنده است که همه ما می‌توانیم از آن الگوبرداری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص کرامت و بخشندگی امام حسن مجتبی (ع) داستان‌ها و روایات بسیاری وجود دارد، افزود: ولادت این امام بزرگوار در ماه مبارک رمضان با آغاز هفته اکرام مصادف است و نیازمندان و مردم آن روزگار در صورت گرفتاری همواره به ایشان رجوع می‌کردند.

زارعی با اشاره به اینکه مسلمانان باید از نظر عملی از زندگی کریم اهل بیت (ع) الگوبرداری کنند، تصریح کرد: با توجه به تورم و گرانی کالاها و مواد غذایی در جامعه امروزی، بسیار پسندیده است که با الهام گرفتن از بخشش و بزرگواری این امام همام در پی دست‌گیری از مستمندان برآییم.

به گفته امام جمعه شهرستان صحنه، کمیته امداد امام خمینی (ره) متصدی رسیدگی به امور نیازمندان است و باید با کمک‌های مادی و معنوی خود این نهاد را در رسیدن به اهداف برتر یاری کنیم.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول